elin-mylife

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2014

Bada själv imorgon!? Jag vill inte!!!

Av Elin - 23 oktober 2014 20:43

Noredovisningen är klar, svenskaprovet är gjort. Nu är det bara spanskaredovisningen kvar..som jag bara är SJUKT spänd på. Vill verkligen inte, men måste tyvärr. Kommer få panik som jag höll på och få igår. Kommer också glömma av mig och allt - nä usch jag är inte alls taggad!

Noredovisningen gick bra, vi redovisade bara för läraren. Svenskaprovet är jag inte speciellt nöjd över, vi får helt enkelt se hur det går! 


Är ett riktigt höstväder idag - regnigt och äckligt kallt! Vill verkligen inte vara ute just nu. Fryser ju nästan ihjäl och så fort man kanske bara varit ute i fem sekunder så är man genomblöt! 

Känner mig inte lika pigg för vädret men humöret är ändå på topp :) Är som nykär - och nej är inte kär i någon annan!!! 

__________________________________________________________________________

Jävla bad som jag har imorgon och jag är typ den ända som ska vara med imorgon!! Får nästan panik för jag vill inte vara där själv med läraren och bah; "Hej här är jag, look at me   "
Usch känns så jävla skämmigt, pinsamt och allt! Hoppas verkligen på att Asha ska vara med imorgon - kommer annars bryta ihop..

Sista dagen med innan sommarlovet, nu du blev det lite fel!!!! HAHAHAHA Höstlovet* xD

Så himla skönt alltså, taggar som bara den!! 


Uppdatering om träningsvärken då - bättre idag men jag har fortfarande fruktansvärt ont. Kan i alla fall gå upp från sängen och sätta/ställa mig utan att gråta av smärta! Bra bra :)

Nu blir det att sätta sig i soffa och kolla tv, därefter checka datorn lite. Ha en bra kväll!! ♥ ♥

 




 
 
Cornelia

Cornelia

23 oktober 2014 22:00

sv: Ja visst är hon! :D

http://neliiaah.blogg.se

 
Emiliaaaaa

Emiliaaaaa

23 oktober 2014 22:37

haha, jag och Amanda ska i alla fal vara med på badet imorgon så du blir inte helt själv X3

http://kawaiiswag.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards