elin-mylife

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2014

Skriker av smärta!!

Av Elin - 22 oktober 2014 19:00


Matteförhöret gick jättebra, bättre än jag trodde och det känns riktigt bra! Trodde verkligen inte att jag skulle kunna det men imorse var det som något nytt inom mig kom fram.. 

Annars en vanlig dag i skolan som innehållit både nervositet och skratt.

Två dagar kvar till lov. Gud vad skönt - känner att vi alla är värda det efter allt slit! En veckas ledighet då jag inte ska tänka på skolan - ett dugg! Utan bara på mig själv, kompisar, bloggen och vad mer? Taggatagga   


Läst på lite no om marken inför en redovisning imorgon - shit vad nervöst...hatar verkligen och stå framme och prata. Tur som det är så är det inte så mycket! Därefter svenskan då jag äntligen ska få göra provet, dock på studiestödet men bara jag får det gjort innan lovet, slippa och tänka på det så är jag nöjd! Förhoppningsvis går det bra. Bara och tänka positivit som sagt..

_____________________________________________________________________________

Har en sån himla träningsvärk idag! Vet verkligen inte hur jag kunde få sådan värk!!! Gillar träningsvärk, ett bevis på att man verkligen har gjort något bra och tränat men denna - nej, känslan av att jag bara vill gråta. Gör verkligen så ont! Kunde knappt komma upp från sängen imorse, fick kämpa mig upp i kanske 5-7 minuter innan jag tillslut kom upp. Sen när jag ska sätta mig och ställa mig upp, då håller jag nästan på och börja böla och skrika för att det gör så ont..det är samma med trappor, kan knappt gå upp för dem. Inte heller GÅ!? Så jag vet inte hur jag ska göra längre när jag varken kan sitta, gå eller nåt..

Helst skulle jag bara vilja ta en motorsåg och såga av mig mina ben och ena armen. 


Hoppas att ni haft en bra onsdag! ♥ Kram

     ♥♥








 
 
Sara

Sara

22 oktober 2014 21:46

Ja det låter ju jobbigt, men själv älskar jag riktigt kraftig träningsvärk så att man knappt kan gå :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards