elin-mylife

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2014

~ Jag vill inte känna så här ~

Av Elin - 18 oktober 2014 19:45

Har ni haft en bra dag?♥

Själv har jag haft en riktigt slappdag och det är väl inget direkt och skriva om. Har varit värsta regnvädret idag så har inte kunnat vara ute. Hade tänkt planterat om två blommor som typ lossnat från jorden men det blev ju inte det för regnet. Hoppas på bättre väder imorgon så att jag kan göra det!   

Har fixat blommorna här inne i alla fall, skrivit ner recept som mamma och jag är spända på och smaka från en blogg. Så nästa gång vi handlar ska vi försöka köpa med dessa ingredienser så att vi kan göra det vi vill ha :) Är riktigt spänd och sugen på dem! Kommer absolut visa receptet sen och länka vart jag fått det ifrån osv och så att hon vet det med och få höra vad jag och min familj tycker!   


Har haft en jobbig dag, tiden har gått alldeles för segt idag och mitt humör har inte varit så värst. Känt mig allmänt nere och känslorna att jag bara vill ut, bort från huset kom. Försökte att lyssna på uppiggande musik men då rasade jag ner på ruta ett. Alla känslorna bara kom, det blev så jävla tomt inom mig! Saker som jag inte skulle tänka och lyssna på kom upp så det fick bli min eftermiddag. Tog beslutet då att sjunga ut, få ut alla känslorna och det resulterade med att jag blev på bättre humör och ont i halsen - tar dock den gärningen.

Vill verkligen inte hamna på ruta ett, därför är just nu mitt ställe skolan för att inte hamna där och få för mycket fritid för det är då känslorna och sorgen kommer! Hoppas på att måndagen snart tyvärr kommer. Skönt och vara ledig men vill inte känna så här.


Är trött. Sov så dåligt inatt och detsamma så vaknade jag innan åtta. Försökte sova men jag gick upp för att inte bli tröttare. 

Magen har varit till besvär idag med, värk och ömhet. Illamåendet är nu också här. Fy fan för den här skiten!

_____________________________________________________________________________________

Imorgon blir det kalas hos Lilleman♥, det ser jag fram emot!     


Men nu ska jag se om man kan få kolla på tv och inte bara jä*la hockey.... Kram ♥





 
 
natalia

natalia

18 oktober 2014 20:21

Tror att mina tränings kläder är från Team sport men är inte säker :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

18 oktober 2014 20:22

Vart en ganska slapp dag för mig med :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Lotta

Lotta

18 oktober 2014 21:27

Sv: Tack så mycket! Jag mår redan bättre faktiskt så det känns bra :) KRAM!

http://olesenstjej.blogg.se

 
natalia

natalia

18 oktober 2014 22:10

Åh vad snäll du e, tack :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

18 oktober 2014 22:17

SV: Ja den kommer ALDRIG lägligt. Tycker killar borde få ha mensvärk istället. :p kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards