elin-mylife

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2014

Stress! Svullen hand

Av Elin - 10 oktober 2014 18:06

Får nu stressa mig till ett inlägg då jag har haft lite fullt upp, hjälpt till med mat och krattat löv..

Ska strax iväg till Elin och jag är taggad till hundra. Men innan det måste jag fixa till mig lite och packa ner det sista.   


Hade bad idag i skolan och jag simmade 16 längder...först sex med bara armar och man skulle ha någon 'flytplatta' vid benen och den flöt ju upp på ytan hela tiden så var grymt svårt!! ;( Sen bara benen och sist ryggsim med bara benen..blev jättejobbigt tillslut och får så ont i nacken när jag simmar, vet ej varför!! Så har väldiga problem med och simma för att det gör så ont. Aj aj! 

Har annars inte hänt mer än att vi håller på med ett spanskaarbete och vi ska vara klara på tisdag och redovisa på ONSDAG på spanska också!! Jättesvårt....ska väl gå! 

Svenskan glömde jag i skolan så får då bli en helg utan arbete, tyvärr. Kommer gå skit på provet menmen. Inget och göra!


Min hand är också supersvullen sen igår. Har ont och allt! :/ Mamma bara: Din hand är ju as svullen!!! Och så såg jag det, värsta bulan och blå, röd. :/ Men måste sticka nu!!! Ha en jättebra helg ♥♥♥

 
 
MartinaOlsson

MartinaOlsson

10 oktober 2014 18:52

hej! allt bra? :)

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
Mizca

Mizca

10 oktober 2014 19:25

Svar: Ja, det är ju roligt ;)

http://www.mizca.se

 
Mizca

Mizca

10 oktober 2014 19:32

Svar: Nej, det är inte skoj. Jag fasar för toalettbesöken för det gör nåt så fruktansvärt ont. Men jag springer inte lika ofta på toa nu då tabletterna redan börjat göra verkan =) Trevlig helg på dig med.

http://www.mizca.se

 
Cornelia

Cornelia

10 oktober 2014 19:51

sv: Tack så mycket fina du! Ha en super helg! :D kram

http://neliiaah.blogg.se

 
natalia

natalia

10 oktober 2014 23:20

Hoppas ni får en kul helg :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

10 oktober 2014 23:56

Simma är så skönt! Önskar att jag gjorde det oftare. Vad har hänt med din hand? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards