elin-mylife

Alla inlägg den 30 september 2014

Av Elin - 30 september 2014 20:46

Sitter just nu och kollar på Svenska hollywoodfruar som började idag. Haha tycker att det är bra men ändå så jä*la konstigt på samma sätt..en del är helt vrickade. De ända jag gillar är Maria och och Britt. Haha, de är ju de ända som tar det seriöst och är normala! 

Uh..nästa vecka ser inte så härlig ut alls i svenska hollywoodfruar. Alla de ska träffas och gå på middag och då blir det värsta bråket. Ni kan ju gissa vem som startar det? 


Känner mig så himla stressad!! Stressad för ingenting..och känns som att jag får värsta panikattacken snart, vill bara skrika ut för all stress. Hjärtat går i 280 och jag vet inte vad jag ska göra. Kan inte slappna av eller nåt!

Jag är nästan som yr med för att ibland känner jag inte när jag reser mig och märker inte när jag är i ett annat rum. Som att mitt huvud inte hänger med! Är jätteläskigt..svårt och beskriva men hoppas att ni förstår. 

Har så ont i axlarna och kroppen överhuvudtaget. Magen värker och huvudet med efter att jag ännu en gång fick en boll i huvudet idag!! Vad har folk för jä*la problem med och sikta rätt?! 

Körde en lek på idrotten så kommer en boll ungefär på samma ställe. Gjorde ont och lite chockad blev jag men kände att jag skulle fortsätta. Värken kom såklart och är bara värre nu, då illamåendet med kommit..gör så himla ont så får lägga mig så fort som möjligt! Hoppas på att jag får sova ut för all stress, värk m.m


Hade två prov idag, engelska och svenska och jag kan ju säga att svenskaprovet gick käpprätt åt skogen!! Engelskan gick bättre, är helt okejnöjd ändå. -Kan säga så långt att jag får bättre resultat i engelskan än svenskan! Och en sak är klar, engelska är mycket lättare och roligare än svenska....

När jag kom hem läste jag igenom två kapitel inför noprovet som är på torsdag om vatten och luft. Förhoppningsvis går det bra.   Bara och tänka positivt..

________________________________________________________________________________

Min mobil da*par verkligen ur. Stänger av sig nästan hela tiden..och nu kan man inte trycka på en knapp på sidan heller! Så jä*la irriterad och allt. Har inte heller pengar till en mobil själv och jag kan inte vänta på det för om bara någon månad är nog mobilen åt skogen och jag behöver verkligen en mobil, nu! Kan ju fråga mamma och pappa men känns så jävla uhh.. bortskämt och ego mot dem. 


Nu måste jag snabba mig in i duschen och sen direkt hopp i sänga! Hoppas att ni haft en bra dag så ses vi imörrn. ♥♥



Skapa flashcards