elin-mylife

Alla inlägg den 28 september 2014

Av Elin - 28 september 2014 21:00

Vilken himla pluggdag idag. Har i princip bara suttit och läst på engelskan och svenskan. Börjar kanske få in nåt i huvudet men känns som att det kommer gå som det går. Alltså åt skogen! Är inte alls peppad för prov och fattar ingenting ur svenskan satt ja det är därför jag har det självförtroendet just nu. 
Slut pluggat för idag i alla fall och fortsättning blir det imorgon! 


Annars idag så var jag ute lite på förmiddagen med Sara, mamma och Dennis. Var sjukt fint väder och verkligen varmt ute, slapp verkligen och frysa -nästan så att sommarn är tillbaks. Blev dock ingen löpning då jag mest pluggat, ingen städning heller för den delen tyvärr. Ska försöka mig på det så fort alla prov är bortskickade och jag har tid för det ända jag vill ge tid för nu är skolan så att det går bra osv. TYVÄRR! 

Nu blir det att se lite Partaj och därefter hopp i säng då det är skola imorgon.


Satt med engelskan i förmiddags sen så var det helt plötsligt massa blodfläckar på pappret. Springer fort in på toan och får stå där i 20-30 minuter. Var som ett vattenfall, bara rann och rann. Toan blev full efter bara tio sekunder efter att jag spolat. Prövade med två bomullspads men både dem blev fulla efter bara nån minut så de rann igenom så det var ingen idé alls! Men tillslut stoppades det. 

Nu är man rejält förberedd med näsdukar till skolan ifall det skulle hända där så att säga. Tror dock inte att jag har sådan otur där, inte hänt förut så varför just nu? 

Men som sagt, bra och ha ifall!   Har också fått värsta nackspärren då jag inte kan vrida mitt huvud åt sidorna. Hoppas på förbättring imorgon!

Ha nu en bra kväll. Kram ♥♥

 



Av Elin - 28 september 2014 14:42

Nu kommer veckans låt. Väldigt seg, men riktigt bra! Värt och lyssna ♥ För jag tycker verkligen om den!

Uppdateringen kommer suga idag då jag inte har någon blogglust, MASSA plugg inför prov och jag är bara för deppig. Ingenting går som det ska idag och inget vill in i huvudet. En riktigt skitdag!!! Lika bra och bara lägga sig i sängen och vänta på en ny dag. 

Ovido - Quiz & Flashcards