elin-mylife

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Elin - 25 september 2014 19:36

Frågade ju igår om jag skulle ha att man kunde ställa någon fråga på lördagar till mig och jag fick några uppskattningar så vi kör väl på det som test liksom! Bara en kul grej. 
Kräver inte heller frågor varje lördag utan om ni bara får upp någon fråga så är det bara och kommentera. Ni väljer helt själva!  

Om ni har någon fråga kommentera då #Lördagsfrågor och er fråga, skulle uppskattas VÄLDIGT mycket så jag vet    Men bara och fråga på om vad som.. Ha en bra kväll! ♥♥

 

Av Elin - 25 september 2014 17:23

Är så himla trött och tröttare kommer jag bara bli av pluggandet som jag måste göra om en stund igen. Spanskan är jag klar med och kan ganska bra satt det är bara och vänta till imorrn då jag ska visa att jag verkligen kan! So'n måste läsas på lite mer, kanske en-två gånger till då vi får en lektion imorgon och läsa på. Gött, fast dagen vi ska ha prov kan jag verkligen inte läsa på för då blir jag bara för nervös. Är dock inte orolig för att jag inte ska klara det utan att jag ska få en blackout, men ska helt klart tänka posetivt!   


Skoldagen har inte varit den roligaste, stökig så jag bara stör mig på nästan alla i klassen!! För ingen kan hålla tyst, de bara skriker, tjatar och allt på lektionerna. De försöker övertyga lärarna att 'nu' slutar vi/sluta tidigare, vi ska göra så och så och ingen kan hålla tyst -men för i helv*ete om vi har ett schema ska vi gå som det står (om inte lärarna då säger det själva att vi slutar tidigare) och om lärarna sagt att vi ska göra på ett sätt ska vi inte göra på nåt annat. Vad är problemet!? Så jä*la trött på min klass så det är inte sant! (Inte alla men vissa....)   

Fått reda på när vi ska ha noprovet i alla fall, på TORSDAG nästa vecka. Det blir väl bra, I think.

________________________________________________________________________________

Jäklar vad min mage har börjat göra ont nu..jätte öm, så fort jag 'tar' på den! Inte alls kul...men får försöka överleva.

Får bli lite plugg senare men nu måste jag ringa till pappa! Hoppas att er dag har varit bra. Kram ♥



Skapa flashcards