elin-mylife

Direktlänk till inlägg 24 september 2014

Får inte in det i huvudet.. ♥ fråga till er

Av Elin - 24 september 2014 20:34

Sitter just nu och kollar på Bonde söker fru. Lite spännande faktiskt och se vilka som ska vara med och om det 'blir nåt' mellan dem. 

  

Pluggat massa so och spanska.

Känns som att jag inte får in någon so i huvudet för att det är bara FÖR mycket så börjar få riktig panik...får helt enkelt köra på imorgon igen och kämpa då det är på fredag!

Fick in en liten fri ruta så då passade jag på och springa en sträcka på en km. Kändes riktigt skönt och kroppen känns piggare nu.   


Haft en bra dag i skolan. Inget speciellt alls som hänt. Förutom att vi var på en teater idag och det är inte någon jag direkt skulle rekomendera...xD var fett långtråkig, massa svordomar och skrik m.m

Nä, höll nästan på och somna på teatern! 


________________________________________________________________________

Fan vad kallt det är ute nu, hela dagarna! Nästan fryser ihjäl så fort man går ut...vi gick ju till teatern och kanske hunnit gått 50 meter och mina händer var helt KNALLBLÅA!? Riktigt hemskt alltså!


Förresten har en liten fråga till er.

Hur skulle det vara ifall jag startade upp 'lördagsfrågor?' Alltså att ni ställer frågor och jag svarar på dem på lördagar? Funderat på det men inte direkt tyckt att det varit värsta superidén men tänkte att det kanske var lika bra och fråga er. :) Men skriv vad ni tycker!

Ha en bra kväll finisar ♥♥

 


 
 
Ida

Ida

24 september 2014 23:00

Tycker att det låter som en bra idé! Ska bara försöka komma ihåg att fråga dig varje lördag! ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

25 september 2014 11:46

Jobbigt när det blir för mycket, det bästa är nog att dela upp allt!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

25 september 2014 17:44

Det var en kul ide du kom på :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Cornelia

Cornelia

26 september 2014 14:08

fin blogg :)

http://neliiaah.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards