elin-mylife

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Elin - 23 september 2014 20:45

Har haft en GRYM dag i skolan. Dock inte lektionerna som var åt hel...förutom nolektionen, den var ganska bra. Dagen blev inte som jag tänkt mig utan tvärtom. Bättre än förväntat. Först var jag sjukt nervös för saker och ting. Ont i magen när jag såg Tim och tårarna var precis vid slutet av ögonen. Jag gick ut till Hanna och allt bara försvann! Inte tänkt ett dugg på honom idag, inte det som hänt tills nu. Visst har pratat om det då och då men inte mått dåligt osv. Men jag tänker inte så mycket på det nu heller. Jag börjar helt enkelt gå vidare och jag är MYCKET gladare!   

En sak är i alla fall klar, 2014 rockar fortfarande efter allt som hänt ändå. 

Skrattat och vart glad och nu var det längesen jag kände precis så. I'm back!


Vi har SEX prov under tre veckor framåt...två på fredag denna veckan, tre nästa och sen en veckan därpå! RIKTIGT jobbigt men vi får helt enkelt köra på! Kommer få jobba ihjäl mig..men om jag kör på som jag gör nu så kommer det kanske funka! Är ju ganska torrt med inlägg men jag försöker och uppdatera er med så mycket jag kan och vet vad jag ska skriva. Men satt ni vet ifall det bara blir något LITET så är det för att jag har mycket i skolan.

Får tänka posetivt som sagt. 


Blev ingen promenad/löpning idag för jag hann inte alls med det men tur att vi hade idrott idag iaf! Får bli imorgon då jag med har sista dagen för idrottsläxan. SKÖNT! Men självklart kommer jag inte sluta träna bara för att läxan är klar, verkligen inte! Hoppas på sol och lite varmare då det nu verkligen är höst..var ca -4 på morgonen och frost överallt! Var sjukt kallt så trodde att jag nästan skulle frysa ihjäl. Nä imorgon om det är lika kallt tror jag att det blir vinterjackan.. 

Slutar tidigt med så blir PLUGG också. Därefter får vi se vad dagen har att erbjuda

__________________________________________________________________________________

Inte vetat vad jag skulle skriva om satt det var allt jag hade för mig idag. Kvällen blir sittnas framför tvn med familj och sen kanske se någon serie? Ha i alla fall en bra kväll! ♥

Har ni haft en bra dag?

 








Skapa flashcards