elin-mylife

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Plugg ♥ Fri?

Av Elin - 22 september 2014 16:44

Gud vad fint väder det är ute, förutom blåsten och dem kalla vindarna men ändå så värmer solen en när man är ute. Verkligen en fin höstdag! 
Dock inte under natten då det va värsta storm och regnovädret. Lät som att det åskade och jag låg då och tänkte på hur det skulle bli om det blev översvämning igen när jag hörde det smattrande ljudet. Var då lite spänt på morgonen och se hur det såg ut ifall det såg annorlunda ut och hur mycket vatten det var. Men allt var som vanligt. En vanlig fin höstdag som sagt!


Dagen har gått åt plugg och datorn, men också åt att jag var ute och fotade lite på dem fina färgerna på löven och tittade runt lite här och där.   

Mamma och vi ska också gå på en promenad om en stund så fort pappa blivit klar med det han gör. Blir också att plugga lite till och fixa sig inför skolan imorgon. 

Inget jag ser fram emot då vi också går till tio i fyra..men det får väl allt gå. Ska bevisa att jag kan stå på egna ben!


På tal om det som hänt..vaknade vid fem och kunde inte sova, låg och tänkte hela morgonen fram till kanske sju. Om honom, om mig och så kände jag hur jävla tom jag var! Försökte att inte tänka men det gick inte, allt kom bara emot mig. Kändes som att jag inte kunde göra något. Men en sak som jag är glad över, jag höll tårarna inne!

Tänkt på det då och då idag men fått så många tankar emellan. Så himla skönt! Sluppit vara ledsen och gråtit, i alla fall utanpå. Men inom mig känns det som en sten. Jag vet inte längre hur jag ska vara, hur jag ska skratta men le -Det kan jag. Mitt leende kan ingen ta ifrån mig! 

En sak är i alla fall säker, jag är mycket gladare idag och jag känner mig lite fri. Även fast det tomma kommer vara inom mig ett bra tag så vet jag att jag kommer må bättre snart.    Tack för all push, hjälp mig sjukt mycket!

Nu blir det promenad! Kram :)


 
 
Alba o Amanda

Alba o Amanda

22 september 2014 17:32

Just nu så har vi en veckans blogg tävling på vår blogg som avslutas nästa måndag. Så om du vill ha chansen att bli länkad på vår blogg så är det bara att gå in och kommentera "Jag är med". Du får kommentera hur många gånger som du vill! ♥

http://nattstad.se/albaoamanda

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

22 september 2014 18:16

Åh tack så jättemycket för dina fina ord <3 Vi är väldigt glada över det lilla livet som växer i mig :D Hoppas du fått en fin start på den nya veckan! Kram

http://maddisenj.se

 
natalia

natalia

22 september 2014 18:34

Detta fixar du galant gumman!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

22 september 2014 19:07

Skönt att du fått njuta av lite sol, här har det bara regnat idag :p

http://maddisenj.se

 
Liza Ludvigsson

Liza Ludvigsson

22 september 2014 19:19

Vi har nog fått ovädret ni hade inatt då, här småregnar det och blåser och blåser.. :(

http://www.nattstad.se/lizaludvigsson

 
Elina Olsson

Elina Olsson

22 september 2014 20:40

Jättefin och härlig blogg :) Kolla gärna in min, kram! ♡

http://Elinaolsson.se

 
Mikaela

Mikaela

22 september 2014 20:49

Åh, nu minns jag inte riktigt vad jag hade kommenterat så jag vet inte riktigt vad du svarat på haha..

http://www.mgabrielson.blogg.se

 
Emelie

Emelie

22 september 2014 21:21

Låter som en ganska bra dag ändå, surt bara att vakna så tidigt..kram!

http://ewelies.blogg.se

 
Sara

Sara

22 september 2014 21:25

Tråkigt med dåligt väder. Hoppas du får sova längre inatt , även om det är svårt när man har tankarna på annat .

http://www.baakochmaat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards