elin-mylife

Direktlänk till inlägg 21 september 2014

Han gjorde slut..

Av Elin - 21 september 2014 19:45

Tänkte ta och uppdatera er nu på kvällen då jag känner att det inte är värt och gråta över det som hänt. Han är verkligen inte värd mina tårar eftersom att han inte kan förklara sig VARFÖR han gjorde slut. Känner mig så jävla lurad, sviken och förbannad! Så gör man bara inte.. klart det är ledsamt att det inte finns ett VI längre och att det inte alls varade länge men sånt är livet och jag ska vara glad för att jag fick uppleva mini-tiden med honom och att jag lärde känna honom. Han var en sådan go och glad person. Så snäll.. men nu visade han sitt rätta jag. Speciellt det sista han skrev till mig..han skrev inget om mig men om han, som han ville. Och just i den situationen kände jag mig så himla äcklig och ännu mer lurad!

Blev så chockad så jag satt och skakade. Grät och grät. Efter massa push så fick jag tillsist gå på en promenad med musik i öronen och rycka upp mig. 

Har gått bra nu ett litet tag men ibland kan jag bara inte stoppa mina tankar, de bara rullar på och tårarna rinner sakta ner..


Men jag har i alla fall bestämt mig -Jag ska gå till skolan på tisdag och stå upp för mig själv. Visa att jag kan stå utan hans hjälp och vid hans sida! Kommer vara jobbigt och träffa på honom och möta hans blick men jag ska försöka klara det. Vänner vid min sida så går det nog. 

Men satt ni vet så kommer det kanske inte vara så 'jippiuppdatering' men jag ska försöka med så mycket jag orkar.


Finns ju flera killar men inget jag direkt tänker på nu och prioriterar..det ända jag ville ha var Tim. Älskade honom SÅ jävla mycket så mitt hjärta höll på och spricka. Trodde att livet skulle kännas mycket roligare nu men jag hade helt fel! Men som sagt -livet går vidare och jag får tänka posetivt. 

Om ni undrar nåt mer är det bara och kommentera.

______________________________________________________________________________

Dagen idag var ju som sagt åt helvete då jag mest bara har gråtit och trodde att dagen skulle bli jättebra. 

Men jag har väl hunnit med lite plugg och sånt. 

Haft jätte ont i huvudet hela dagen och mår inte så värst så ikväll blir det sittnas framför tvn och lägga sig i tid! Kram ♥


 
 
Mirjam Wallmark

Mirjam Wallmark

21 september 2014 20:37


http://mirjamwallmark.blogg.se

 
natalia

natalia

21 september 2014 21:38

Styrkekramar <3

http://nattis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards