elin-mylife

Direktlänk till inlägg 21 september 2014

Veckans låt ♥ +Snack

Av Elin - 21 september 2014 11:15

Denna veckan fortsätts med Maroon 5. Vad tycker ni? :) Ha ett bra slut på veckan! ♥


Haha har ni hört att det kommit snö uppe i norr, i Kurina? Det är helt täkt med snö. Helt sjukt och vi är ju bara i SEPTEMBER! Lite chockerande kanske...

Usch snart kommer väl kylan och snön hit med...inget som jag direkt längtar till! 

Hoppas att det dröjer till December i alla fall, då är det rätt så okej när loven snart börjar, julafton och allt sådant. -Är inte alls nåt för snö men det måste ändå vara det på jul osv, annars blir det ingen jul ALLS.   

 


Förresten TACK till alla fina kommentarer om min nya design! Blir så himla glad ska ni veta!♥

Detsamma om min förkylning. Påtal om hur jag mår, mår rätt så okej idag och det känns ju jättebra. Har dock världens huvudvärk som bara följer efter mig, haft det hela morgonen från sex imorse. Då jag också haft svårt och sova hela natten -vaknat flera gånger av att jag svettats och nästan dött av värme. Haft kraftig magvärk och var tvungen och gå upp på toa och var helt KRITVIT i fejset. 
Snuvan hänger i sig med men som sagt: Hoppas på det bästa!


Haft flera drömmar inatt som jag kommer ihåg lite av. Första var att jag och familjen var på ett café och skulle käka, där var Tim och några andra från skolan. Gick in på toan och efter mig kom en från skolan och började dra ut mig. Helt plötsligt var jag på ett tak på ett höghus där han och hans kompisar skulle ha värsta konserten. Vi skulle gå ner från taket och han killen hade med sig en MOTORCYKEL PÅ TAKET?! Han gick ner för trappan med motorcykeln, han drar sig och helt plötsligt vaknar jag upp och gapflabbar!? xD Fattade inte ens att jag skrattade!    Dock var det kul men konstigt och skratta innan jag ens hunnit vaknat helt. xD

De andra drömmarna var om skolan att de byggt om skolan as mycket, hissar och sen värsta banorna som på 'fångarna på fortet.' 

Dennis hade helt plötsligt blivit min lillebror. Att jag och Hanna bodde hos någon random familj och pappan var helt dum i huvudet och sa massa elaka saker till oss -vi sprang därifrån och skulle springa till våra föräldrar och påvägen hem mötte vi vår nolärare...   Awkward att han kom in i min dröm...

Ja som sagt var MASSA drömmar!

Men kul och drömma och komma ihåg drömmarna i delar osv. 


Idag blir det slappa, läsa lite so. Uppdaterar er senare ♥


 
 
Liza Ludvigsson

Liza Ludvigsson

21 september 2014 11:47

Hua, hoppas att snön inte kommer hit än! Men som du säger, på julen SKA det vara snö, var ju inte det förra året och det kändes verkligen inte som julafton :(

http://www.nattstad.se/lizaludvigsson

 
Alina

Alina

21 september 2014 14:19

oj vad snö! =)

http://torstenz.blogg.se

 
Alina

Alina

21 september 2014 14:38

det är en mops =)

http://torstenz.blogg.se

 
Amanda

Amanda

21 september 2014 19:09

Älskar den låten! :)

http://www.amandahellquist.blo.gg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards