elin-mylife

Alla inlägg den 21 september 2014

</3

Av Elin - 21 september 2014 20:51

Av Elin - 21 september 2014 19:45

Tänkte ta och uppdatera er nu på kvällen då jag känner att det inte är värt och gråta över det som hänt. Han är verkligen inte värd mina tårar eftersom att han inte kan förklara sig VARFÖR han gjorde slut. Känner mig så jävla lurad, sviken och förbannad! Så gör man bara inte.. klart det är ledsamt att det inte finns ett VI längre och att det inte alls varade länge men sånt är livet och jag ska vara glad för att jag fick uppleva mini-tiden med honom och att jag lärde känna honom. Han var en sådan go och glad person. Så snäll.. men nu visade han sitt rätta jag. Speciellt det sista han skrev till mig..han skrev inget om mig men om han, som han ville. Och just i den situationen kände jag mig så himla äcklig och ännu mer lurad!

Blev så chockad så jag satt och skakade. Grät och grät. Efter massa push så fick jag tillsist gå på en promenad med musik i öronen och rycka upp mig. 

Har gått bra nu ett litet tag men ibland kan jag bara inte stoppa mina tankar, de bara rullar på och tårarna rinner sakta ner..


Men jag har i alla fall bestämt mig -Jag ska gå till skolan på tisdag och stå upp för mig själv. Visa att jag kan stå utan hans hjälp och vid hans sida! Kommer vara jobbigt och träffa på honom och möta hans blick men jag ska försöka klara det. Vänner vid min sida så går det nog. 

Men satt ni vet så kommer det kanske inte vara så 'jippiuppdatering' men jag ska försöka med så mycket jag orkar.


Finns ju flera killar men inget jag direkt tänker på nu och prioriterar..det ända jag ville ha var Tim. Älskade honom SÅ jävla mycket så mitt hjärta höll på och spricka. Trodde att livet skulle kännas mycket roligare nu men jag hade helt fel! Men som sagt -livet går vidare och jag får tänka posetivt. 

Om ni undrar nåt mer är det bara och kommentera.

______________________________________________________________________________

Dagen idag var ju som sagt åt helvete då jag mest bara har gråtit och trodde att dagen skulle bli jättebra. 

Men jag har väl hunnit med lite plugg och sånt. 

Haft jätte ont i huvudet hela dagen och mår inte så värst så ikväll blir det sittnas framför tvn och lägga sig i tid! Kram ♥


Av Elin - 21 september 2014 15:31

Tror inte att jag kommer orka uppdatera er mer idag. Hänt en sak som slagit mig hårt i hjärtat...kan bara säga att ni behöver nog inte förvänta er en bild på mig och Tim...  

 

Av Elin - 21 september 2014 11:15

Denna veckan fortsätts med Maroon 5. Vad tycker ni? :) Ha ett bra slut på veckan! ♥


Haha har ni hört att det kommit snö uppe i norr, i Kurina? Det är helt täkt med snö. Helt sjukt och vi är ju bara i SEPTEMBER! Lite chockerande kanske...

Usch snart kommer väl kylan och snön hit med...inget som jag direkt längtar till! 

Hoppas att det dröjer till December i alla fall, då är det rätt så okej när loven snart börjar, julafton och allt sådant. -Är inte alls nåt för snö men det måste ändå vara det på jul osv, annars blir det ingen jul ALLS.   

 


Förresten TACK till alla fina kommentarer om min nya design! Blir så himla glad ska ni veta!♥

Detsamma om min förkylning. Påtal om hur jag mår, mår rätt så okej idag och det känns ju jättebra. Har dock världens huvudvärk som bara följer efter mig, haft det hela morgonen från sex imorse. Då jag också haft svårt och sova hela natten -vaknat flera gånger av att jag svettats och nästan dött av värme. Haft kraftig magvärk och var tvungen och gå upp på toa och var helt KRITVIT i fejset. 
Snuvan hänger i sig med men som sagt: Hoppas på det bästa!


Haft flera drömmar inatt som jag kommer ihåg lite av. Första var att jag och familjen var på ett café och skulle käka, där var Tim och några andra från skolan. Gick in på toan och efter mig kom en från skolan och började dra ut mig. Helt plötsligt var jag på ett tak på ett höghus där han och hans kompisar skulle ha värsta konserten. Vi skulle gå ner från taket och han killen hade med sig en MOTORCYKEL PÅ TAKET?! Han gick ner för trappan med motorcykeln, han drar sig och helt plötsligt vaknar jag upp och gapflabbar!? xD Fattade inte ens att jag skrattade!    Dock var det kul men konstigt och skratta innan jag ens hunnit vaknat helt. xD

De andra drömmarna var om skolan att de byggt om skolan as mycket, hissar och sen värsta banorna som på 'fångarna på fortet.' 

Dennis hade helt plötsligt blivit min lillebror. Att jag och Hanna bodde hos någon random familj och pappan var helt dum i huvudet och sa massa elaka saker till oss -vi sprang därifrån och skulle springa till våra föräldrar och påvägen hem mötte vi vår nolärare...   Awkward att han kom in i min dröm...

Ja som sagt var MASSA drömmar!

Men kul och drömma och komma ihåg drömmarna i delar osv. 


Idag blir det slappa, läsa lite so. Uppdaterar er senare ♥


Ovido - Quiz & Flashcards