elin-mylife

Alla inlägg den 19 september 2014

Av Elin - 19 september 2014 23:01

 

Välkomna! ♥

Av Elin - 19 september 2014 19:54

Haft en bra dag i skolan som dock gick SJUKT segt. Haha kändes som att vi aldrig skulle komma därifrån.. men nu är det äntligen helg och det känns skönt!

Inte gjort nåt speciellt hemma, hjälpt mamma med maten och därefter blött näsblod..idag igen!? Och denna gången öppnade jag dörren för att Trisse skulle gå ut så kändes det konstigt i näsan så jag 'drog' med fingret (Haha lät konstigt men svårt och förklara..xD) och så var det blod. Bara och stå vid toaletten och som pricken över i't fick jag värsta värmeslaget så svettades som bara den, kände mig sjukt trött och hade svimkänslor så jag bara stod och vinglade. Orkade knappt stå! 

Det är bättre men resultatet blev illamående.. 


Hade idrott idag och sprang 2,1:an. Först gick jag dock och sen andra rundan sprang jag. Sprang på kanske 10-15 minuter? Känns jättekul! Låter som att jag skryter men nej, inte menat att det ska låta som det. Men jag är bara så glad att jag lyckats blivit bättre. Bara och säga till så ska jag ändra mig ifall ni tycker det låter skrytigt.   Inget direkt roligt har hänt mer idag.


Kvällen ska fortsätta med datorn, både se serie/film och spela candy crush. Men tänkte nog också läsa lite so strax eftersom att provet gäller om en vecka och det är MASSOR vi har och lära oss! Lite kan man ju men lika bra och läsa och träna på allt så man får koll. Tror att det ska ordna sig!

Sitter också och väntar på att man ska få sms och höra att Tim♥ kommit hem men det tar väl några timmar till... *pust* 
___________________________________________________________________________________

Haha Ida la ut en video på facebook med en kille från Australien som köpt Iphone 6..säger bara så här -TITTA! 

Ha en bra kväll så syns vi i nästa inlägg! ♥ Kram 



Av Elin - 19 september 2014 17:07

 Välkomnar helgen med MIN nya FAVORITLÅT! 

Ryser när jag hör låten och låten kommer rakt in i hjärtat. <3 


Vad ska man hitta på i helgen? Har inget så planerat men får hoppas på att det blir bra väder då jag ska träna lite löpning och sen läsa massa so och spanska inför proven till Fredag. Är verkligen MASSOR vi måste kunna men fr ta lite i taget, läsa in och hoppas på det bästa! 

Kanske också att man skulle vara med Tim? Vi får helt enkelt se :)<3 Ha en fortsatt bra fredag ♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards