elin-mylife

Direktlänk till inlägg 18 september 2014

Blod i duschen? ♥ Ville bara gråta..

Av Elin - 18 september 2014 20:30

Men vilken tur man hade idag. Duschade förut och duschandet slutade med att jag stod och blödde näsblod..märkte inget förens jag skulle ta min handduk och kände att nåt rann och då tänkte jag att det var vatten men såklart var det blod. Jag nästan flög ur duschen och fort på med kläderna. Då jag sen märkte att det var blod i badkaret och jag fick tvätta rent där. 

Blödde knappt någonting men var ändå jätteobehaglig, speciellt och se sitt egna blod i badkarett! 

Tror att jag börjar bli förkyld då det kan bero på det. Ögonen sved som fasen och var nästan lite rosaaktiga då jag med har lite svidande känsla i halsen. Kan ju inte bli sjuk nu!? Får dricka MASSA te, klä mig bra och hålla mig fräsch osv.

Men blir ju så när man träffar kompisar igen och börjar på jobbet och skolan. Ganska jobbigt kan man tycka men man får tänka posetivt -man blir ju frisk tillsist även fast det tar tid och komma tillbaks till sitt rätta jag igen!   



Mitt humör hoppade TOTALT idag. På morgonen var jag helt vanlig då det också kom en tjej från min paralellklass och pratade lite smått med mig. Blev genast glad och tänkte -vad händer? Haha. Kändes jättekul att vi pratade och bara och hoppas på det bästa nu!   

Vi skulle ha den tredje lektionen, vi satt och väntade på att vi började då jag nästan bröt ihop. Bara kände att tårarna var på väg så jag fick sitta lite diskret 'under bordet' med mobilen och titta på den.. var så himla jobbigt! Kände just då att en STOR kram bara kunde hjälpa mig.. 

Dagen fortsatte och jag fick upp humöret lite granna. Efter skolan drog jag och Amanda till Alice och var med henne. Det var kul och få vara där, bara kunna prata om ALLT. Vi spelade spel och gjorde inte så mycket mer. 

Vid cirkus fem kom jag hem och inte gjort nåt speciellt alls. Bara varit för mig själv då jag inte orkat med nåt mer, skulle varit på en löpningsrunda men jag kände att jag var värd en paus och tröttheten vara tog emot mig. Nästan somnade vid datorn så jag skippade det totalt. 

Men imorgon får jag köra på igen, både idag och igår har det varit torrt. Får se om det blir två pass då, kanske två rundor i skolan på idrotten och kanske en hemma? Vi får helt enkelt se vad jag orkar med, men träning ska det absolut bli!  

Då det också är FREDAG imorgon! Sen är jag ledig tills på tisdag. Gud vad skönt!   



Nu ikväll blir det att packa väskan inför imorgon då jag har idrott och ska ha med en tjocktröja för löpningen och mina hörlurar. Perfa! Därefter blir det att se Hela sverige bakar med en kopp te.   

Ha en bra kväll kära läsare. Kram ♥

 



 
 
Olivia

Olivia

18 september 2014 21:00

Underbar blogg du har! Kommer definitivt att kika in här igen!<3

http://Bloggprinsessa.blogg.dd

Elin

19 september 2014 16:08

Men tack så mycket, vad glad jag blir! :D Vad roligt, du är alltid välkommen tillbaka

 
Hanna

Hanna

18 september 2014 21:15

Ta inte genvägen denna gång! Hahaha xD

http://novembertjej.bloggplatsen.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

19 september 2014 10:56

usch, jobbigt att blöda näsblod!

http://maddisenj.se

 
Fillan

Fillan

19 september 2014 12:43

Hatar att blöda näsblod :/

http://nattstad.se/fillanandersson

 
Sofia

Sofia

19 september 2014 12:45

Men fy va obehagligt... Kan ju bero på stress å sånt, brukar du ha så?

Ja det är riktigt jobbigt, går så upp o ner men ibland orkar ja knappt stå upp.

Kramis <3

http://bian.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards