elin-mylife

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Elin - 17 september 2014 20:45

Känts som att ett litet kryp har krypit på mig, på min nacke så jag har rent ut sagt fått panik! Men nu har jag konstaterat att det bara är jag som inbillade mig..hade på mig ett kryp i förrgår, fick panik då och flög fasen sju meter framåt så kan ju bero på det. (Krypet kom tillslut fram!!!!)   

Inte orkat gjort någonting idag efter skolan förutom svenskanovellen som jag satt och skrev på i flera timmar. Men nu är den inskickad. Skönt! Min energi tog dock slut efter det men fick i alla fall tvinga mig ut på en promenad så att mitt humör skulle bli bättre och att jag blev piggare.


Skoldagen idag har inte varit den bästa. Men det kanske beror på att jag haft så jobbigt med sömnen inatt och att jag gick och la mig sent. La mig halv tolv, frös hela natten så haft svårt och sova. Så nu får jag börja med och sova i mysbyxor och två täcken igen...hoppas på att det funkar bättre!

Haft en vanlig dag i skolan med vanliga lektioner.


Imorgon torsdag tänkte jag vara med Amanda och Alice efter skolan så jag har ingen aning när det blir uppdatering här men ska försöka uppdatera er så fort jag kommit hem!    Vi får se vad vi hittar på och jag är sjukt taggad på inför morgondagen. 

______________________________________________________________________________

Nu ska jag mysa ner mig i sängen, ta en clementin och kolla serie. #Orangeisthenewblack

Ha en bra kväll allihopa! ♥♥

 

Av Elin - 17 september 2014 19:44

Skapa flashcards