elin-mylife

Direktlänk till inlägg 16 september 2014

Nervositet, blyg, glädje, vad mer? ♥

Av Elin - 16 september 2014 21:46

Så jävla mycket kärlek i luften är det just nu. Nervositet och massa blyghet. Men också glädje, det får vi verkligen inte glömma! Stod och pratade med Tim i en evig tid om verkligen ALLT. Trodde att det skulle vara svårare och kunna få prata om allt med honom men jag hade så jävla fel. 

Men det är jämt så torrt i början när man pratar, all jäkla nervositet kommer bara tyngre inom sig och det känns som att man blir någon annan men tillsist flyter det på och man blir som vanligt igen, nervositeten försvinner och man får fram flera skratt.♥ Det är det som en så himla bra och fantastiskt. Att kunna hålla varann i hand, få fjärilar i magen och inse att man inte är ensam. Det mest finaste. ♥ Att få se in i hans extremt ljusblåa ögon och le. Men jag har sån himla problem med att titta in i folks ögon, det jobbigaste som finns alltså! Tråkigt men sant..


Skoldagen har varit bra. Helt jäkla uppochner och fuckad bara! Nästan inget stämde men ändå kändes det så bra. Fick sluta cirkus en timme tidigare idag men jag stannade på skolan och gjorde lite matteläxa. Mycket matte blev det ju dock inte gjort, mest prat med Asha.   

Skulle haft no idag med men istället för det så blev tre ämnen intagna istället, so, klassråd och matte.. 

Inte hänt mer än att vi fått reda på att vi ska ha YTTERLIGARE ett prov nästa vecka, samma dag som soprovet. Känns himla bra tänkt där..kommer nog fixa sig! 


Haft fullt upp hemma med matte och svenskaläxa. Jobbat med det hela dagen och kvällen efter skolan. Väldigt drygt vart det tillslut...

Svenskan blir klar imorgon då jag nog kommer få sitta hela dan men jag är inne på det sista satt det kommer bli klart och inskickat till kvällen. Ska då med försöka springa en runda igen. Väldigt posetivt och taggad inför det! Hoppas bara på att jag inte får så himla ont nere i magen som det blir VARJE gång jag springer. Inte så kul då jag efter sprungit så långt får stanna och knappt kan gå!

Men förresten så får jag tacka för alla fina kommentarer om mitt löpande!!!<3 Jag blir så himla glad för allt ni säger och skriver. Det är då jag fortsätter och bara kör på! Jättekul att ni pushar på mig.   

______________________________________________________________________________

Min mobil har börjat FUCKA UR REJÄLT så imorse visste jag inte alls vad jag skulle göra....igår stängde den av sig ÅTTA gånger på en dag helt oväntat och idag FEM! Sa det till mamma så vi ska försöka hitta på en annan mobil snart. Satt ni vet ifall jag inte svarar på länge, det är då den krånglar...


Men det var allt jag hade och säga idag! Måste hinna svara på lite kommentarer, kolla bloggar osv för snart måste jag hoppa i säng. (Stressad) Hoppas att ni hade en bra dag. Kram ♥


 
 
Amanda

Amanda

16 september 2014 22:49

Underbar blogg du har, verkligen värd att följa! :)

http://amandapaulinaa.blogg.se

 
natalia

natalia

17 september 2014 09:51

Åh vad sött!

Min mobil fuckar med..

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

17 september 2014 18:13

Tack så mycket! :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

17 september 2014 19:36

:*

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards