elin-mylife

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Elin - 15 september 2014 20:15


Just hoppat ur duschen efter en springtur! Var jätteskönt och komma ut, känna att 'jävlar vad bra jag är' och känna att man kämpar och bara vill må bra. Få fram styrkan och orken i sig. Lyckades springa en halv km på nio minuter. Kanske låter mycket för er, men för mig som är lite nybörjare är jag sjukt nöjd! Och sen att man springer i skogen där det är rötter och massa svängiga vägar så är det ännu bättre. Jag är nöjd i alla fall, säg vad ni vill!  

Orkade verkligen inte så långt idag men tur som jag hade så var jag iaf sugen på och komma ut och det behövdes om man säger så. Få rensa ur tankarna från dagen och massa annat - inte så att dagen varit dålig men ändå. 

Lyckadas nästan bara och springa mer och mer varje gång utan att stanna och det känns sjukt bra, min kondition börjar förstås fixa sig, igår hade jag 68 i puls satt det är jättebra! Glömde ta idag så haha. 

Mitt humör börjar också fixa sig bättre mer för var dag, visst kan jag vara sur men jag tror ändå att ju mer jag kör på så kan jag slippa det. Fast tror att vädret är ett plus på det med, är ju jättefint väder, perfekt idag och värmen bara böljer fram! Men som sagt -ALLA kan ha dåliga dagar!  


Har varit en rätt så okej dag. Har inte direkt så mycket och säga om den. Förutom att jag fick titta på matteprovet idag och jag kan säga att det gick bra! Fel hade jag här och där men inte alls så farligt som det brukar vara, jag är rikitgt nöjd!! <3 Gjort köttfärsgratäng på hemkunskapen som smakade blä..fick också reda på att soprovet är flyttat till fredag nästa vecka! Känns SÅÅÅ himla skönt! Nu har man tid och träna och lyckas för det är inte lite...

Blev lite engelskaplugg efter skolan med. 


Men jag har också tröttnat på en sak, folk som inte förstår vad ett SLUTA betyder och som inte lyssnar. Att det kanske bara fortsätter och fortsätter tills ens humör är helt slut och man bara vill kasta en penna på dem. Så jävla trött på sånt folk! 

_____________________________________________________________________________

Tagga för ny dag och nya möjligheter imorgon. Då det blir idrott och då jag ska springa 2,1 och hoppas på att man inte ska få andnöd! Ska försöka att ta med mig mobilen då också+hörlurar ifall det blir nåt men det hoppas vi ju inte på. Fast, vem ska jag liksom ringa om dem andra har idrott, kan ju inte direkt ringa idrottsläraren (AWKWARD). Skit samma! Får ringa ♥Tim♥ om det blir brottom. 

Har ingen aning heller vad det blir imorgon efter skolan, plugg vet jag nu i alla fall. 


Nu ska jag kila vidare. Det blir datorn ikväll och massa skrivade med kompisar och älskling ♥ Ha en bra kväll ♥



 

 







Ovido - Quiz & Flashcards