elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 september 2014

Svar på frågestund ♥

Av Elin - 13 september 2014 19:06

Nu kommer svar från frågestunden och jag vill tacka er som frågade lite frågor!      kul att ni vågade ställa ert. 

Jag tycker att vi kör igång..  


1. Vad har du för framtidsplaner? -Jag har alla möjliga olika planer för framtiden. Gå ur skolan med bra betyg, flytta till Växjö, komma in på polishögskolan, bilda familj, resa utomlands och fortsätta med bloggen. Ingen direkt komplicerad framtid, men på ett ungefär hur det ser ut just nu.   

2. Vad är ditt favoritdjur? -Självklart HÄSTAR!♥
3. Vad äter du helst? -Hmm..det var en svår fråga haha. Helst äter jag nog vattenmelon. MUMS!

4. Vad vill du bli när du blir stor? -Polis! Helt klart! ♥

5. Vad är det bästa med att blogga? -Oj! Det finns så himla mycket..jag tycker verkligen att ALLT är roligt! Att kunna få skriva vad som helst (som inte är stötande mot andra), att få skriva om sig själv och om dem i min omgivning. Lägga upp bilder och berätta om allt och alla! Att få träffa nytt folk, läsa andras bloggar och bli peppad. Att man lär sig skriva mycket mer och BÄTTRE. Finns så mycket mer. Men man lär sig väldigt mycket genom bloggning, man lär känna folk och allt. På tal om lära känna, det var idag jag träffade en mycket speciell person som finns i mitt liv just nu! Jag är så jävla glad och stolt att vi är vänner. Världens underbaraste person ♥♥

6. Skaffar du många nya vänner genom bloggen? -Både ja och nej. Senaste tiden har jag fått ganska många vänner och det känns riktigt kul!   

7. Vilken linje funderar du på att ta på gymnasiet? -Hm. Samhäll tror jag att det blir. Inte direkt kollat upp det helt eftersom att jag har ett helt år kvar men jag tror att det blir det eftersom att jag ska gå polis sen!   


Ha en trevlig kväll. Uppdaterar mer senare ♥

 
 
Emelie

Emelie

13 september 2014 19:37

Kul att läsa och få veta lite mer om dig :)

http://ewelies.blogg.se

 
natalia

natalia

13 september 2014 21:11

Åh tack så mycket finaste Elin! Är så glad att vi hittade varandra.
Massa kramar <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Sara

Sara

14 september 2014 08:54

Roligt att få veta lite mer :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards