elin-mylife

Direktlänk till inlägg 13 september 2014

2-åring spårlöst borta! ÅTERFUNNEN!!

Av Elin - 13 september 2014 10:25

 

Det är så jävla hemskt! En tvååring är borta sen 16 igår. 18 TIMMAR! Det är så himla jobbigt och veta att ett BARN är borta. Utan föräldrar, mat och varma kläder. Inget försvar eller nåt! När jag ser och läser det här då vill jag bara gråta..de gör ALLT för att hitta honom men inte funnit något. Inget spår, kläder eller pojken själv. Att en människa jag inte ens känner kan göra att jag känner SÅ HÄR. Hjälplös och ledsen. Men jag tycker att VI ALLA ska ta en del av det här på nåt sätt! Dela på facebook, bloggar, prata med vänner eller helt enkelt vara där och ta del av sökandet! ALLT är till en hjälp istället för och bara sitta hemma och titta på sociala medier utan att göra nåt. Så gör det! Föräldrarna kommer nog aldrig kunna tacka er tillräckligt för allt ni gjort då. Tänk er själva om ni hade en bror, syster, kusin, mamma eller nån som var spårlöstborta -då tror jag att ni vill att folk gör samma sak. 

VI ska hitta den tvååriga pojken vid liv. Vi MÅSTE och vi SKA! SÅ TA EN DEL AV DET HÄR!


INFO! Den tvååriga pojken försvann igår vid 16-tiden från sin farmor och farmorssambos hus i Viktmanshyttan. Farmorn hade åkt till sjukhuset med tvååringens bror till sjukhuset och då var farmornsambo kvar och tog hand om tvåringen. Sambon gick på toa och han hörde en dörr öppnas. När han kom tillbaks var tvååringen BORTA. 

Tvååringen, Valde som han heter hade på sig Jeans, en gul tröja och röda skor vid försvinnandet och Valder är runt en meter.


Hjälp nu till!! ♥

 



 
 
natalia

natalia

13 september 2014 11:00

Läste om det igår, HEMSKT!

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
batmanbebis

batmanbebis

13 september 2014 11:17

Han är hittad!

http://batmanbebis.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

13 september 2014 11:37

Åh det är så hemskt!

http://ewelies.blogg.se

 
Sigrid

Sigrid

13 september 2014 13:59

Så hemskt!!! Tur att han blev hittad! :)

http://nattstad.se/sigridalicia

 
Jennisbeauty

Jennisbeauty

13 september 2014 14:33

Men så himla hemskt! skönt om han är hittad som det står i ovanstående kommentar :D riktigt bra att du informerade och bloggade om det. Kram! <3

http://www.jennisbeauty.blogg.se

 
fashion

fashion

13 september 2014 19:54

Sååå synd!! :D

http://nattstad.se/fashioninspiration

 
fashion

fashion

13 september 2014 19:55

Jag menar Så synd '':((''

http://nattstad.se/fashioninspiration

 
Hanna

Hanna

13 september 2014 20:11

Asså jag tycker det är hemskt! Men det känns som att någon ändå var med honom typ hans mamma.För hans farmor hade förbjudit Valdes mamma att komma hem till dom för att hon typ hade problem med något.
För en tvååring är ju inte helt tyst om de är ute i mörkret själva! Sen så var det över 1000 personer som letade i ett område som inte var stort alls! :/ Hemskt såklart, men det känns ändå skumt!

http://novembertjej.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards