elin-mylife

Direktlänk till inlägg 12 september 2014

Helg nu äntligen!

Av Elin - 12 september 2014 16:52

Nu är det äntligen helg eller vad säger ni? Jag själv tycker att det känns lite tråkigt när man inte får träffa en 'viss person' men snart är helgen slut igen och då återkommer det jobbiga. Men skönt och slippa gå upp så tidigt och allt pluggande! (*Host* bortsett från engelskan) 


Jag har haft en bra dag och dagen har gått riktigt fort, speciellt mot slutet! Varit en vanlig dag. Då på idrotten jag och Jonna sprang en runda på 2,1 km. Jag sprang inte hela tiden för att min andning skulle hänga med men den slutade nästan så jag fick ta det lite försiktigt. Sen fick jag värsta magvärken så jag skippade resten av idrotten. 

Känt mig sjuk på nåt sätt idag, ont i huvudet och allmänt trött. Hoppas verkligen inte att man ska få en förkylning nu för det tillåter jag inte alls! Jag måste verkligen vara i skolan och inte missa nåt.    Vi har också fått reda på att vi ska ha soprov nästa vecka, vi vet dock ingen dag men det kommer väl fram snart. Svenskanovellerna är också flyttade till tisdag satt vi får väl se om jag blir klar! Lite osäker på den fronten men annars om man inte hann till tisdag så skulle vi få ta hem och arbeta. 


Nu sitter man här, hungrig och bara VÄNTAR på att maten ska bli klar!! Hungrig som en varg..vi får se vad vi gör ikväll. Kanske filmkväll? :) 


Juste! Har också fått tavlan som jag vann på Natalias blogg, dock har jag inte öppnat den än men det blir väl det :D Tror att den verkligen blev fin! Dock kommer jag nog inte lägga upp den nu då den är till mamma och pappa så det får bli när dem fått den! :)


Nu ska jag dra mig vidare. Uppdaterar mer ikväll. Puss! ♥

 
 
Ida

Ida

12 september 2014 20:55

Hoppas du kan vila dig i helgen och är pigg på måndag!
Kul att du vann tavlan! :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards