elin-mylife

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Elin - 12 september 2014 22:29

Blev på riktigt dåligt humör i eftermiddags för att jag sa en grej och mamma ändrade det till något annat så att hon blev sur på mig! Blev så förbannad så jag knappt kunde äta och bara satt isolerad i mitt rum. Ville inte göra nåt, fy f*n vad irriterad jag blev!

Nu mot kvällningen har jag fått tillbaka mitt humör och bara sitter och skriver med Elin och Älskii <3    Kvällen fortsätter nog så eller att jag snart hoppar i säng. Är sjukt trött, en förbannad huvudvärk som aldrig släpper och som bara blir värre och värre. Det ända jag vill just nu är och sova..ska vara uppe en liten stund till i alla fall!   


Annars idag så gick vi upp en liten stund till Sara och dem för de ville visa Dennis nya säng -han har övergått från spjälsäng till vanlig! REDAN?! Han är inte ens två....liite chockerande faktiskt.    Herregud liksom! 


Lördag imorgon. Lite pappafirande och sånt mys med familjen, farmor och farfar. KUL!    ♥ Ha en bra kväll!! ♥

Av Elin - 12 september 2014 16:52

Nu är det äntligen helg eller vad säger ni? Jag själv tycker att det känns lite tråkigt när man inte får träffa en 'viss person' men snart är helgen slut igen och då återkommer det jobbiga. Men skönt och slippa gå upp så tidigt och allt pluggande! (*Host* bortsett från engelskan) 


Jag har haft en bra dag och dagen har gått riktigt fort, speciellt mot slutet! Varit en vanlig dag. Då på idrotten jag och Jonna sprang en runda på 2,1 km. Jag sprang inte hela tiden för att min andning skulle hänga med men den slutade nästan så jag fick ta det lite försiktigt. Sen fick jag värsta magvärken så jag skippade resten av idrotten. 

Känt mig sjuk på nåt sätt idag, ont i huvudet och allmänt trött. Hoppas verkligen inte att man ska få en förkylning nu för det tillåter jag inte alls! Jag måste verkligen vara i skolan och inte missa nåt.    Vi har också fått reda på att vi ska ha soprov nästa vecka, vi vet dock ingen dag men det kommer väl fram snart. Svenskanovellerna är också flyttade till tisdag satt vi får väl se om jag blir klar! Lite osäker på den fronten men annars om man inte hann till tisdag så skulle vi få ta hem och arbeta. 


Nu sitter man här, hungrig och bara VÄNTAR på att maten ska bli klar!! Hungrig som en varg..vi får se vad vi gör ikväll. Kanske filmkväll? :) 


Juste! Har också fått tavlan som jag vann på Natalias blogg, dock har jag inte öppnat den än men det blir väl det :D Tror att den verkligen blev fin! Dock kommer jag nog inte lägga upp den nu då den är till mamma och pappa så det får bli när dem fått den! :)


Nu ska jag dra mig vidare. Uppdaterar mer ikväll. Puss! ♥

Av Elin - 12 september 2014 15:24

Fortsätt kommentera, inte fått så många frågor alls och skulle vara jätte roligt om just DU ville fråga nåt. Så fortsätt! :D

http://elin-mylife.bloggplatsen.se/2014/09/10/10854801-fragestund/#kommentarer

Kram!!! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards