elin-mylife

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Elin - 11 september 2014 21:51

Fyfan! Tretton år sedan terror attacken hände. Jag kommer inte ihåg nåt eftersom att jag var ett och ett halft år då men jag har sett på tvn och kollat på videos på youtube. Så ledsen för deras skull och jag blir nästan rädd när jag tänker på det här.

Är verkligen HEMSKT! Kram ♥




Av Elin - 11 september 2014 20:45

Fick en fråga igår att jag skulle ta och berätta vem 'vi' är, med datumet och allt så kan lika gärna säga så långt att det är emellan en kille och mig som jag inte ALLS tänkte på för några veckor sen eller månader men som tillsist blev min pojkvän. Haha! Känns så himla konstigt och sjukt å säga att HAN är min 'pojkvän.' :') 

Vi har snackat i flera veckor, månad och allt har funkat så himla bra. Han har erkänt att han gillar mig och allt och jag trodde först att han drev med mig eftersom att jag ibland tänkt att 'aa, förstår att ingen gillar mig för jag är så ful!' men kände att jag hade lite fel... eftersom att han erkänt sitt, att han gillade mig och vi bara fortsatte skriva så kände jag tillsist detsamma någon vecka efter.

Tänkte dock inte att han var sån kille.. glad, framåt och snäll. Jag trodde att han skulle vara helt tvärtom, mer badass, jobbig, dum och som jag tyckte i början av sjuan, -att han var sjukt läskig! Men hade fel i allt. Man ska inte gå efter folks utseende och liksom tro att 'aa han är nog dum.' Personen kan vara såååå sjukt snäll inombords!♥ 

Vi bara skriver massor och jag kan nästan inte sluta titta på mobilen. Sen är det så kul i skolan, han blir så jävla generad. Det är det jag älskar så himla mycket med killar. ♥ 

Men nu har ni fått veta DEN hemlisen som jag haft inombords sen igår. Kände att det kanske var lika bra och dela med sig till er eftersom att man VERKLIGEN blir nyficken och kunde tänka mig att ni var det.   Känner verkligen samma sak när folk säger nåt litet! Jag är riktigt glad och nykär. Chockad på nåt sätt, vet inte alls varför men är väl bara det. Och som nog alla är, PIRRIG i magen. Hihi! ♥

Nu får vi verkligen hoppas på det bästa och att jag får känna mig så här himla fintglad! Att somna igår med att veta att imorgon träffar jag min pojkvän i skolan, det var pirrigt och stort. ♥ 2014-09-10 ♥

_________________________________________________________________________

Skoldagen idag har varit bra! :) haft val idag satt vi har röstat och det blev den som jag tänkt på rätt länge. :P därefter så stod jag i disken och diskade massa. Det gick med bra och jag, Jonna och Asha (hon ville med vara med) vi stod och pratade om allt. Är riktigt bra för då lär vi bara känna varann mer, ger varann tips och massa. Skrattar det gör vi med!  Har också fortsatt skrivit på min svenskanovell och jag kommer verkligen INTE bli klar imorgon så ja...men tror att det var en-två som bara blir klara imorgon satt jag är inte alls ensam!!! Skönt det för vi har knappt fått någon tid alls och skrivit. +Vi får inge tips på vad vi kan skriva om så då blir det bara svårare och då måste vi tänka mer och mer! Hon är värsta bitchen ibland alltså....


När jag slutade så följde jag med pappa till Karlstad en snabbis. Sedan så har jag gjort pannkakor som jag brände fast, bara två men ändå xD Har också blött näsblod, idag igen. Dock inte så mycket tack och lov men skit i vilket fall!

Varit på en springtur, sprang i princip 2 km. Säg vad ni vill, men jag känner mig stolt. ;) Tillbaka gick jag för jag fick sån smärta i urinblåsan och min äggstock men var bara för tillfället   


Fredag imorgon. SÅÅ himla skönt!! Först blir det skola, därefter får vi se om jag ska hjälpa till med huset och måla. Ska också träna. Bra dag väntas??

Hur har er dagr varit? Kram ♥♥

 


Av Elin - 11 september 2014 19:03

 

Uppdaterar om en stund! Ska duscha nu och läsa på om svenskan :) Kram ♥

Ovido - Quiz & Flashcards