elin-mylife

Direktlänk till inlägg 9 september 2014

Nu kör vi på prov imorgon! :-D

Av Elin - 9 september 2014 21:17

Suttit och räknat lite matte och efter en stund insåg jag att jag KUNDE och FÖRSTOD!   Jag räknade och räknade och insåg att det verkligen gick bra. Nåt fel här och där på några uppgifter men då gjorde jag om, som det sägs; Gör om och gör rätt!

Just nu känns det sjukt bra.    och jag hoppas att det känns likaså när jag gjort provet. Det här ska jag bara klara!   

Tror också att det krävs lite av mig, liksom att jag puschar mig upp och inte slutar räkna och tänka att 'det här kommer gå åt skogen!' Utan att jag kanske fortsätter räkna lite smått, inte så länge men lite kort, repitera och kanske ta hjälp av morsan eller farsan! Mig hjälpte med att efter jag vart lite nere så öppnade jag mitt fönster så att det kom in frisk luft, musik på och så satte jag igång. Jag försökte i alla fall ocg gjorde mitt bästa och gav inte upp, det är huvudsaken! Nämen om det gick som det gjorde förut så tror jag att det kommer gå bra. Önska mig LYCKA TILL, det kommer behövas!   


Funderar också på att starta en frågestund men är lite osäker faktiskt! :) Var ju ganska länge sen osv och känner att det kanske inte är så bra med så ofta osv. (HOST, som i början när jag bloggade...xD HAHAH) Men vad tycker ni? Frågestund? Kommentera!   

Ha nu en bra kväll - för det ska jag ha!     

 

 
 
natalia

natalia

9 september 2014 21:39

LYCKA TILL PÅ PROVET! :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

9 september 2014 23:13

Det kommer säkert gå jättebra på provet! Önskar dig lycka till! :)

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

10 september 2014 12:03

Åh lycka till! :D Och frågestund skulle nog vara skoj!

http://ewelies.blogg.se

 
Sara

Sara

10 september 2014 14:39

Lycka till på provet :)

http://www.baakochmaat.blogg.se

 
Sofia

Sofia

10 september 2014 14:51

Hoppas provet gick bra!!!! :D

Säg till om du har frågestund så ska jag fråga <3

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

 
Filippa

Filippa

10 september 2014 17:41

SV: åh tack så himla mycket! Eller hur :)

Vet precis hur jobbigt det kan vara i skolan, usch.. Men kul att du tror det jan gå bra.

http://Fidelippan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards