elin-mylife

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Elin - 8 september 2014 20:45

Grått, regn, kallt och trist. Usch! Fy vad jobbigt. Nu är verkligen hösten här. Löven är orangea, en del har ramlat ner från träden och bara ligger på marken. 

Mitt huvud värker och magen krånglar. Har både lite svag smärta och får springa på toa.

Är också så jä*la trött! Det ända jag vill är och bara lägg mig under ett gammalt lakan. Men jag måste göra lite matte inför provet på onsdag men jag orkar verkligen inte! Pust. 

Jag behöver verkligen vila nu, kanske ska göra lite matte. Sen får jag helt enkelt göra alla andra läxor imorgon! Matten, (spanska, ifall vi får). Svenska göra jag på onsdag. 

Men i alla fall. Dagen idag har väl varit bra. 

Var först hos skolsköterskan och hon visste inte helt vad det kunde vara.. :S hon sa att det kunde vara ansträgningsastma men också pollen för förra veckan var det väldigt HÖG pollennivå. Men hon tyckte att det var lite konstigt ifall det var pollen eftersom att det verkligen blev SÅ. Sen att det blir tungt när jag ligger och sover. Hon kom väl inte fram till något men hon sa att om det blev värre så skulle vi åka in till vårdcentralen. 

Sen idag så gick vi alla i klassen på stan och så skulle vi prata med politiker. Men nästan alla partier var ju inte alls där, det var stängt och vissa var bara där vissa dagar och ja allt var åt skogen! Så klockan tre drog jag och Alice hem. Inga politiker/partier var ju där satt varför stanna då?! :S och läraren hade ändå sagt att vi fick åka hem då ifall vi hade fått information osv. Men nu fick vi ju inte det eftersom att de inte var där så ja. 

________________________________________________________________

Väl hemma så har jag kört lite engelska och sen så åkte vi till Farmor och farfar. Det var kul och vara där :D 

Nu fortsätter kvällen kanske med lite matte och sen sova.


Imorgon är det tisdag då. Vi får helt enkelt se vad dagen bjur på. Hoppas på finare väder då jag kanske kan ta mig en promenad. :)

Juste då ska vi också börja med....idrottsläxan, i två veckor. 


Igår hade jag supersvårt och sova. Det ena var att jag hade svårt och andas och sen så bara hade jag det helt enkelt. Hela natten var i princip förstörd eftersom att jag vaknade nästan hela tiden och min andning var inte ALLS bra. :( Så imorse hade jag VÄLDIGA problem med att gå upp. Hoppas nu på att jag sover bättre inatt!

Uppdaterar mer imorgon. Ha en bra kväll!



Ovido - Quiz & Flashcards