elin-mylife

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Elin - 6 september 2014 21:53

Haft fullt upp idag som jag sa förut och det har bara fortsatt. Vi gick ju som sagt upp till Sara och dem, vi käkade smörgåstårta som var super god! Vi snackade massor osv. :) 

 

Gått på promenad och sprang lite småförsiktigt för och se ifall det blev samma och aa andningen blev sämre. Märkte det redan när jag gick upp för den stora backen att jag blev andfådd..har ingen aning om vad det är. Men hoppas ju att det går över. Men om det som sagt fortsätter så ska vi åka in..

Har också haft fullt upp med blommor, plockat in tvätt åt mamma, rensat tidningshögen, dammsugit mitt rum osvosv!

Har också övat på de engelskaorden vi har till tisdag men också jobbat lite i boken jag fick :D den engelskaboken är faktiskt ganska rolig och (nej jag gillar inte engelska) men jag gillade den! 


Får bli att lägga sig snart. Är helt slut!

_____________________________________________________

Imorgon ska Jonna komma hit. Men innan det ska jag städa lite och kanske hinna baka en sockerkaka. Senare på kvällen ska jag försöka mig på en promenad för pappa ville med idag men han låg och sov då haha. Så kanske imorrn. Blir också plugga matte och engelska. :) 

Kommer självklart uppdater mer imorgon! Vi får helt enkelt se när bara. 
Ha en fortsatt bra kväll. Godnatt! Puss ♥

 

Av Elin - 6 september 2014 17:20

Wä!! :( Har blivit nominerad till och göra ice bucket challenge.. :( så imorgon ska jag göra det xD Då jag har bett att Jonna ska bege sig hit med för och hjälpa mig. :) Kommer bli sååååå kallt HAHAH. Ser verkligen inte fram emot det men vad gör man inte? :) 

Så imorgon kanske det kommer komma upp en video? Det får vi allt se ;) Kram ♥



Av Elin - 6 september 2014 14:34

Har både hunnit vart barnvakt idag och kastat runt med MASSA hö. Över 200 balar fixade vi upp på ett loft och ställde iordning...var såå jävla tungt! Har fått massa rivmärken av balarna och sen blev jag knockad av Idas armbåge rakt i ansiktet, under ögat. Jä*lar vad ont det gjorde! Bättre nu men kommer säkert få ett blåmärke där. Haha. :P

Gick också bra och vara barnvakt med, medans dem andra var och hämtade hö. Jag var inte barnvakt själv men halft. 


Om en stund ska vi till Sara och dem för och käka smörgåstårta. Ska väl bli gott haha. :) Efter det ska jag försöka gå på en promenad och se hur det går. Ifall min luft försvinner och jag inte kan andas... Vill verkligen inte gå men jag vill se om samma sak händer igen, testa..

För imorse när jag gick till mamma och Dennis, upp för en backe på baksidan så fick jag dålig andning! UPP FÖR EN BACKE?! Kan ni tänka er? Det är sjukt! 

______________________________________________________________

Shit vilket fint väder det är idag och värmen bara forsar fram! Känns fortfarande som sommar. Riktigt skönt är det. Ska verkligen njuta och vara ute nu när det är sånt här väder nu den sista tiden, få den sista D-vitaminenn innan vintern kommer så man orkar med det. :) 


Nu strax ska jag fixa mig. Hörs ♥

   


Ovido - Quiz & Flashcards