elin-mylife

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Elin - 28 augusti 2014 21:15

Satt och skulle lägga in bilder på datorn men allt fuckade upp så tror att ni kommer få vara utan bilder ett tag eller att jag lägger upp bilder med datorn. Tar kort med datorn osv för jag vet verkligen inte vad som hänt. Kan inte lägga in bilder från mobilen och sen så laggar datorn fast om jag försöker. Blev sjukt irriterad! Sen så tänkte jag pröva bluetooth, mellan mobilen och datorn för ibland är jag bara FÖR nyfiken...så jag satte igång och kollade. Därefter så skulle jag slå av, jag slår av och därefter drar jag ur sladden. Då laggar allt fast, på datorn är BARA bakgrunden framme och själva startfliken är borta. Jag får panik och vet nte vad jag ska göra, haha, skriver i panik till Hanna och så bara stänger jag av datorn. Nu funkar det men tyvärr inte med bilderna osv. :( Jag är så jävla besviken och arg men jag har ingen aning om vad jag ska göra satt.. Jävla skit att det skulle hända!!!


Skoldagen idag har väl varit bra. Svenskaläsförståelsetestet gick bra så jag är riktigt nöjd. :) Annars no, so, bild. 

Hemma så har jag övat på so'n och spanskan! Tror att förhören imorgon kommer att gå RIKTIGT bra! :D Vi får väl helt enkelt se hur det går men jag känner mig faktiskt ganska säker så att det går nog bra :)

Går inte att beskriva hur jääävla glad jag vart idag!! Gjorde en sak som jag är väldigt stolt över och som är en liiiten hemlis faktiskt :) Meen jag kan ju säga så långt att det är mellan mig och en kille. <3 Är så himla lycklig och allt är bara toppen! Det är liksom att tänka på det bästa just nu och hoppas..:)<3


Mitt i allt idag skulle jag bära ut Dennis stol för vi skulle sitta ute så slår jag mig själv med stolen och gör så att jag börjar blöda då jag med fick en fläskläpp. ANDRA gången det här året! Hahah. Så nu är jag lite blå och öm där. ;) 


Sitter just nu vid tvn och kollar på Hela sverige bakar och ska väl fortsätta göra det. Ett riktigt bra program :) Mums! Funderar på och poppa några popcorn med, lite sugen. Hihi! :) 


Fredag imorgon och därefter helg! Ser fram emot och vara ledig meeen att få sakna honom är inte alls roligt. Ska iaf bli skönt och bara få tänka nu i helgen och ta det lugnt. Uppdaterar mer imorgon vad som händer i helgen, ingen viktigt kanske men ändå :) 


Inlägget blev helt hoppigt för jag tänker på allt och är helt enkelt helt okencentrerad..men blir nog en bättring imorgon :)

Ha en bra kväll! Kram ♥

Av Elin - 28 augusti 2014 15:25

Så jävla stolt över mig själv!!! Jag hoppas nu på det bästa! ♥♥

Ovido - Quiz & Flashcards