elin-mylife

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Elin - 26 augusti 2014 19:26

Är det bara jag som ÄLSKAR bröllopsklänningar!? Har alltid gjort och kommer alltid göra <3 Speciellt sånna extremt 'prinssesiga' och stora <3 Jag bara smälter för sådana ♥

En sån ska jag ha på mitt bröllop, om jag gifter mig. Det är ett måste! :D ♥

Av Elin - 26 augusti 2014 18:00

Efter en natt som man knappt kunnat sova och svettats som en gris så är man SÅ trött! Hade en klocka som ringde inatt vid TOLV. Stängde av den. Sen ringde den ytterliggare TVÅ gånger...Fick panik när den började ringa och tänkta att 'ja nu väcker jag hela huset' men ingen hade tydligen hört den. :) Sen svettats som fan så har inte kunnat sova för det heller.. 


Skoldagen har väl varit bra. En vanlig dag men idrott, svenska, no -och på non så fick vi känna på koldioxid! Det såg ut som snö och när det kom i handen så var det riktigt kallt och började svida, därefter fick man röda märken..dock är dem borta nu så ;) Men kan ni gissa hur många grader den där koldioxiden var?

-70 grader. Fatta alltså vad kallt det var haha och inte konstigt att det stack! ;) 

Därefter hade vi engelska, spanska och matte. 


Vi fick YTTERLIGARE tre läxor.. så nu har vi (räknar xD) sex läxor..har fullt upp nu alltså! Dock så tränar jag på två idag tills på fredag sen gör jag en imorgon osv. Ska fasen inte jobba ihjäl mig det här året som jag höll på och göra förra...men ska allt göra mycket bättre så att jag får högre betyg :)


Var riktigt obehagligt idag på non, fick ont i magen men smärtan liksom hoppade ner mot mina höfter och magen. Har verkligen aldrig haft så förut så nu är jag orolig.. Det var så en ganska lång stund! Vi får se om det fortsätter? Inte varit lika illamående idag iaf men det kom för en stund sen. 


Igår skulle ni bara veta hur glad och hur bra jag mådde. Allt i kroppen bara flög fram, jag bara log och allt!! Pågrund utav EN SAK som hände igår..<3

Just nu är mitt liv på topp om man inte tänker med skolan och läxor. Kanske i framtiden att det blir så som jag vill och absolut då ska ni få reda på vad jag menar! Lyckligaste personen ever?? :D<3


Ikväll blir det fortsättning av idol men också mer läxa som jag ska träna på :) Nice kväll! 

Vad ska ni hitta på ikväll då? Kram ♥


Skapa flashcards