elin-mylife

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Elin - 25 augusti 2014 20:29

 ♥


Av Elin - 25 augusti 2014 18:15

Mår just nu bara så dåligt. Magen och illamåendet satte igång för en stund sen och jag känner att det snart inte funkar längre. Jag vet ärligt talat inte vad jag gör snart. Jag vill inte heller gå runt till mamma och säga 'jag har ont i magen' för hon tror att bara att det är stress och oro. Men jag är helt kollugn! Är inte orolig för nåt (och hon vet inte ett dugg om jag är orolig eller stressad för i sådana fall skulle jag självklart veta att 'det är därför jag har ont i magen.'

När jag var mindre var jag mer orolig och stressad så då visste vi vad magen berodde på men inte nu längre. Det har gått överstyr!! Skulle ju vara bra och få veta vad det är liksom, allt skulle kunna bli SÅ mycket lättare då.


Skolan har väl varit rätt så okej idag. Engelska som jag failade totalt på men alla vet att jag suger på det så :) Matte, Hemkunskap, slöjd och so. 

Vi har också två läxor. Kände att vi skulle få det idag :/ Matte, som jag dock är klar med ;) sen so som är tills på fredag som vi ska ha förhör på så får träna varje dag. Det är några ord inom politiken som vi ska veta vad de innebär. Sen påtal om politik så ska vi den 11 september tydligen göra en skolröstning med!! Har dock ingen aning om vilket parti jag ska 'rösta' på..får ta och kika in lite vad de olika partierna vill osv. 


Nu sitter jag och väntar på att idol ska börja!! :) Dock det som stör mig så, det är ju att dem iprincip bara väljer 'snygga', det är de ända dem går på!! Kanske 98% snygghet och 2% hur dem sjunger. Är min åsikt men oftast säger dem ju 'du är ju sååå snygg-.-' Tycker att det är sjukt fel! Men som sagt, min åsikt...

Men det är spännande för en från Idas förra klass ska vara med.



Funderar på att slita mig från datorn för Sara och Dennis är här, men helt ärligt så känner jag att jag inte vill göra nåt och bara vara för mig själv! Har varit i skolan en heldag och nu känner jag att jag bara vill vara ensam. 
Dennis står brevid och tittar när jag skriver...xD 'petar lite på skärmen' HAHA orkar inte! Nä får låta lillskiten se på lite traktor nu ;) 

Har ni haft en bra dag? Kram ♥

     


Skapa flashcards