elin-mylife

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Elin - 24 augusti 2014 21:53

Nu säger jag GODNATT så får ni nu ha en bra vecka!!! ♥

Av Elin - 24 augusti 2014 20:00

Dem varnade för klass 3-varning här hemma, att det skulle regna alltså. Liksom det kraftigaste regnet! :S Hoppas verkligen inte på det för då kommer det bli översväming igen om vi har otur. :/ Nä nu hoppas vi på solsken som det var ikväll och lite värme. :) 

Då jag passade på och gå en liten promenad med Trisse, inte så långt för det kände jag att jag inte hade nån lust men men skönt och komma ute lite granna i alla fall! 
Då tog jag en tripp till bron och nu ser det ut så här:

 

 

Har annars tagit det lugnt och fått hjälp med matten :D


Nu sitter jag och kollar på Parlamentet och kvällen fortsätter väl på det sättet. 


Varför går helgen så fort?? Det är liksom måndag imorgon igen..tycker att en helg ska vara TRE dagar, man hinner ju inte slappna av..:S menmen :) Tror att vi skulle ha långhelg om några veckor? 

Jaja, tillbaka till måndag igen. Då slutar jag halv fyra och troligtvis går jag som på schemat. Får hoppas på att dagen går fort och att man inte får några läxor ;) Blir som sagt som det blir.


Ha en bra kväll nu ♥

 

Av Elin - 24 augusti 2014 11:52

Funderar på vad man ska hitta på idag.. Antar att det blir en slappdag för jag känner att jag verkligen är värd det! Är inte på något bra humör idag heller så att det passar bra. Blir en date med mig, datorn och musik

Men har också två uppgifter i matten som jag tänkte göra så att dem kommer bort. Är två kluringar så ska be mammi om hjälp :) Men annars bara ta det lugnt. Hoppas på att illamåendet och magen ger sig bara!


Igår så uppdaterade jag inte på kvällen, jag var ju på kräftskiva. Åt massor med kräftor och hade det faktiskt RIKTIGT bra och kul! :)

Dock på kvällen så fick jag otrolig magvärk igen och blev jätte illamående, trodde att jag skulle kräkas så jag gick hem, tog då sällskap av mina två kusiner för de skulle ändå hämta bilen (och för att det åskade och regnade).

Var spänd på och vara ensam hemma när det åskade men det slutade när jag kom hem. Men gick ändå och la mig när jag kom hem. 


Ha en bra söndag ♥



Av Elin - 24 augusti 2014 11:25

Lyssnat på två låtar -väldigt mycket, så kände att jag inte kunde välja en. 

Tror att många har hört dem meen whatever ;)

Kram! ♥


Ovido - Quiz & Flashcards