elin-mylife

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Elin - 23 augusti 2014 15:30

Vad ska jag skriva? Är helt tom på vad jag ska skriva, händer inget just nu för det ända jag vill är att bara ta det lugnt nu när skolan har börjat och allt. Visst har inte varit en sån stressig och kämpig vecka eller jo kämpig med att gå upp men inte direkt med arbete osv. Kommer nog bli mer nästa vecka, tyvärr..om man ska säga så. Då får man ta saker på allvar. Men jag är rädd. Jag är rädd för nästan allt just nu. Liksom ÅTTAN! Det allvarligaste skolåret, mycket mer läxor och prov. Engelskan, som på måndagar då vi ska prata. Matte där vi har en ny lärare. Kommer få ett tufft år, det känner jag på mig. Men jag ska försöka och göra så gott jag kan, mer går ju inte och göra liksom. <3


Hoppas också på att jag inte är sjuk så mycket i år, som förra terminen. Men just har jag ingen aning om hur det kommer bli, speciellt med min mage, den är verkligen kämpig nu! Har ont i magen i princip varje dag (från några veckor bakåt) och medan jag har ont har jag fått ett till problem, ibland får jag verkligen brottom til toan. Jag är också sjukt illamående hela tiden från en vecka tillbaka nu. Mår så illa så jag inte vill äta någonting. Hoppar över massor, (som nu denna veckan har jag knappt ätit nåt i skolan. Bara en macka (två dagar denna veckan), sen litelite mat). Det blir också otroligt jobbigt när kompisar säger: Elin du äter ju knappt nåt? Jag vet, jag skäms så jävla mycket för allt, men jag kan verkligen inte äta när jag är så här!

Hemma äter jag knappt nåt heller, nåt ynka till frukost och sen middag hemma. Resten av dagen håller jag mig.

Men idag har det gått bättre, har fått i mig mer. Men nu börjar illamåendet komma tillbaks.


_____________________________________________

Idag är det lördag. Inte en så fin dag om man säger så. Det bara regnar och är mulet. Kallt är det med, detsamma inne. Ska allt sätta på mig en tröja så att jag inte dör här inne av kyla. 

Inte hänt så mycket idag. Men ikväll blir det lite 'partaj!' :) Ska upp till Sara och dit kommer lite folk och vi ska ha kräftskiva. Mums!! Hoppas att jag får i mig nåt då! Blir nog riktigt trevligt, eller vad tror ni? 

Så jag har ingen aning när jag kommer uppdatera er mer. Förhoppningsvis sent ikväll, annars imorgon men tror inte att det blir så sent ändå. :) 

Vid kanske fem ska vi dit för vi skulle hjälpa till och fixa lite. Så får nog dra mig upp och ta orkidéerna i vatten (och denna gången ska jag inte tappa en kruka i diskhon). Därefter kanske fixa till mig


Ha nu en go dag! Puss på er ♥

 

   



Skapa flashcards