elin-mylife

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Elin - 22 augusti 2014 22:45

Ha en fortsatt bra kväll! ♥

Av Elin - 22 augusti 2014 22:23

 

Kram ♥

Av Elin - 22 augusti 2014 19:58

Idag har det varit en vanlig dag i skolan. Vi började tjugo över åtta med so, därefter idrott (och som tur var så var vi inne och hade idrott! :)) B-språk, svenska och so igen ;) 

Skoldagen har varit bra. Men inte mått så himla bra, beror på lite saker men känner att jag inte behöver ta upp det här....:) 


Slutade kvart i två. Käkade lite när jag kom hem och sen drog jag, Sara, Ida och Tobbe till Karlstad. Där vi gjorde lite ärenden. Och i framtiden kommer ni nog få veta vad för ärenden vi gjorde inte just nu, dock några månader till. Haha kanske glömmer bort det men då får det helt enkelt vara så. Kommer nog som sagt skriva det här när det blir då liksom. Nyfikna blev ni nog där ja. xD

Kom hem för kanske ? En halvtimme sen och nu under kvällen ska jag BARA ta det lugnt. Inget annat! 


Inatt sov jag som en stock! Vaknade en gång men då vände jag mig bara och somnade på dirren. Så när klockan ringde kände jag att jag bara ville ligga kvar. Var såååå skönt! Men fick tvinga mig upp och var ju ändå snabbt uppe. 


Översvämningarna har börjat lägga sig ner och torkat. Allt börjar alltså återställa sig :) Polisen och räddningstjänsten har också fått påbörja och bygga tillbaks grejer. Sanda vägar där det var massa vatten så att man kan åka där så nu är flera vägar öppna så att man kan köra där! ;) De har också börjat lite med vår bro som vi måste åka över! :D Riktigt bra alltså. 

Varit en riktigt fin dag på det sättet, solen har lyst då och då som nog tagit upp vattnet med. Har varit värme på det med. Lite chockerande men ja sant.


Dock är det hur mulet som helst nu så får hoppas på att det vänder för nu vill jag bara att ALLT ska återställa sig. Vill inte heller se vatten på flera månader..blivit så rädd för det för har inte direkt tänkt på vad det egentligen kan göra! Kan ju verkligen bli katastrof som nu. Näfy!

Stan får inte heller dricka deras vatten för det kan vara bajs och massa bakterier i det :S om man inte kokar det förstås. Sen sa dem att om man duschar kunde man få infektioner om man hade sår och fick i ögonen. Tur att vi har en egen brun alltså :P


Allt för mig. Ha en go kväll ♥ Ni får nöja er med bara text idag..haft fullt upp idag. Kram ♥


Av Elin - 22 augusti 2014 15:06

 

Ovido - Quiz & Flashcards