elin-mylife

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Elin - 20 augusti 2014 21:18

Snuvan är här nu. När man kommit tillbaks till skolan och träffas massa folk så kommer... -Förkylningen. (Dock kan det ju också bero på att man blev tvingad och springa i regnet med...)

Vill verkligen INTE bli sjuk! I sånna fall är det rätt okej om jag blir sjuk nu till helgen men verkligen inte när det är skola! Vill inte missa nåt för om man typ är borta EN dag så är det som att jag missat ett halvårsskola?! 

Snuva har jag i alla fall, då kanske jag förstår varför jag är lite överdrivet trött med? ;) Wä. Nös som fasen idag med, inte kul alls. 

Får hoppas att jag slipper skiten :) 

Var på en promenad med mamma, Sara osv. Hade klätt mig riktigt och fick upp värmen. Kändes skönt för nu är jag varm och förhoppningsvis är det ett tag. Sett lite på idol och nu lyssnar jag bara på musik.

Blir att spela lite spel, kolla bloggar innan man borstar tännerna och sen soooova!
Godnatt babes ♥


Av Elin - 20 augusti 2014 16:30

Sitter här i min lilla fåtölj. Frysande. Dörren är äntligen stängd nu och tjocktröjan är på. Fyfan vad kallt det är! 

Kommer nog frysa hela dan, även ikväll om jag inte.. sover i mjukisbyxor, strumpor och långärmad tröja -som jag sovit i de senaste dagar nu. Det är det ända som hjälper så jag inte ska frysa.

Får försöka ta mig en promenad om en stund, efter att maten smält lite granna så att jag kan få upp värmen. Kanske tom får ta och springa några steg med.


Är sjukt trött med. Skolan gör en verkligen helt färdig så när man kommer hem vill man verkligen inte göra någonting! Kanske bara sova, sitta vid datorn. Inte nåt!

Två dagar kvar till helgen.. får hålla ut till dess. Men blir inte direkt något 'ta det lugnt' på lördagen då folk kommer och vi ska ha kräftskiva. Men på sönda' kan man nog få det liiiite mer lugnare ;) 

Skolan idag har ändå varit rätt så chill. No, engelska, matte, spanska och klassråd. Inget speciellt om man säger så. Alla riktiga lektioner börjar väl nästa vecka om inte annat. Då börjar hel.....


Tröttsamt och få gått upp nu så här tidigt på morgonen, igårimorse och imorse ville jag bara ligga kvar men jag orkade dra mig upp. Väldigt segt har det varit på morgnarna men jag är ju lite 'ovan' eftersom att man sovit som en kung i veckor. ;) 

Fasen vad det åskade igår när jag precis la huvudet på kudden igår. Bara hörde en jävla smäll och sen flera blixtar såg jag igenom en springa mellan gardinen och MASSA smällar. Fy! Fick tillslut gå upp haha. 

Vädret har verkligen blivit KAOS. Vart tog sommarn vägen liksom?!? Är hösten REDAN här? :o 

Hoppas på att vädret är bättre ikväll så att man kan få sova ;) 


Ha det bäst ♥ Kram!

 





Skapa flashcards