elin-mylife

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av Elin - 19 augusti 2014 19:47

Av Elin - 19 augusti 2014 17:30

Alla tankarna snurrar just nu bara om dig. Kan inte sluta tänka. Du är så jävla fin! Om du nånsin skulle bli MIN, då skulle min dröm va sann. <3 Har funderat nästan hela sjuan men idag så insåg jag att det är DU som jag verkligen älskat hela tiden..bara du! 
Jag vill berätta och bara skrika ut vad jag känner, till kompisar, familjen och framför allt till dig. Men det kan jag inte, lika bra och hålla tyst.. <3


Vilken dag. Har fått frysa hela dagen eftersom att det har regnat..allt var lunchens och idrottens fel. 

Vi började tjugo över åtta med idrott. Vi skulle springa en runda, två gånger och första rundan så började det spöregna. Blev helt genomblöt och frös som fan! Så slapp andra varvet. Tack och lov! (Det får man ta på fredag)

Inte hänt så mycket annars, no och svenska. 

Andra gången vi blev pissblöta och frusna så skulle vi till matsalen. Fint! 

Under dem sista lektionerna fick vi vara några från 7c, 9b och 9c och så skulle vi göra massa sammarbetsövningar. Det var väl kul! ;) Vi hade en bra grupp i alla fall. Lawr ;)


Slutade ca halv fyra istället. Så idag fick man inte vänta på skjus så länge iaf...


Nu är man så jävla trött så man känner att man bara vill hoppa i säng nu. Skolan tar verkligen kol på en...liksom två dagar har gått!? Här måste man ju ha lov, var ju så länge sen det var lov.

Så ikväll blir det datorn och idol! Ska hinna duscha med, det hinns med säg. 

På tal om idol, haha såg ni det igår? Han killen som kallade Juryn rasister för att de inte tyckte att han sjöng bra? Herregud! Så fort man tycker att nåt ynket lilla är dåligt med dem så är man RASIST!? (Jag brukar inte säga nåt om någon så men om andra gör det som nu på idol) Herregud, blir så jääävla förbannad och trött! -.-'


Ha en fortsatt bra dag så ska jag..zZzzzzZZZzz..♥

 



Skapa flashcards