elin-mylife

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Elin - 17 augusti 2014 22:33

Why?? 


Var helt svimfärdig förut. Det bara snurrade och snurrade å snurrade i huvudet..gör det lite fortfarande usch :/ nu ska jag försöka sova. DET får vi se hur det går..X) Natti ♥

Av Elin - 17 augusti 2014 19:51

Duktiga jag krossade en porslinskruka. Upps.. Jag skulle hälla ur vattnet ur krukan och medans jag skulle göra det höll jag i orkidéen. Krukan glider ner, rakt ner i diskhon. Kunde hunnit tagit den men då hade jag vart tvungen och bara släppa blomman. Reagerade dock snabbt för försökte få tag på den men...det gick inte så bra xD Så det har jag grubblat över hela dagen så nu har man en fuuul kruka i sitt rum. Blä! Får nu försöka dra till Ikea. 

 


Har i princip inte gjort någonting idag heller. Bara slappat eftersom att det är sista lediga dagen innan..helvetet. Och det har BARA regnat så har faktiskt nåt som jag kan klaga på. Skulle ju som sagt gått på promenad men bara regnat å regnat! ;/ 

Istället har jag kollat datorn och kollat serie. Asså ni måste verkligen se: Orange is the new black. Riktigt bra serie! :) DOOOOCK inte bättre än twd -inget slår det!

Just duschat och fräschat upp mig rejält tills imorgon. Då det är skola.. är ändå rätt glad för att det är skolan så att vi kan komma in i rutiner igen (dock inte läxor, prov osv.) Men att man gör NÅT istället för att bara sitta hemma och inte göra ett skit. Att få träffa kompisar och allt. Haha det andra är väl bara skit ;) Skämt å sido.. 

Taggar inte för at gå upp kvart i sju menmen. Och kommer SÄKERT ha svårt och sova ikväll. Är nästan jämt så efter sommarlovet. Vet inte varför alltså!


Kvällen fortsätter med att jag ska måla på nåt lack på naglarna, strycka skjorta och byta sängkläder. Ses imorgon efter skolan :) Då jag slutar tjugo i två eller nåt, ingen aning men nåt sånt stod det. Vi får helt enkelt se när jag kommer hem. Tills dess får ni ha det awesome och önska mig lycka till till imorgon, det lär jag behöva!! ♥ Lycka till ni andra ♥


Av Elin - 17 augusti 2014 10:50

Älskar låten, den går till hjärtat asså. Tänker bara på ett visst djur när jag lyssnar, Tina.. ♥   


Ha ett underbart slut på veckan och en bra sista lovdag före skolan (om ni börjar imorgon så att säga??) Dags att snart sätta fart med grejer. Kram! ♥

Skapa flashcards