elin-mylife

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Elin - 16 augusti 2014 22:05

Sitter och kollar på mrs Doubtfire, eller ja -jag smet ifrån just nu för jag kände att jag behöver uppdatera lite här osv :) 
Idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Jag har varit hemma, vart med Sara och Dennis då å då. Därefter sent på eftermiddagen åkte mamma, pappa, Dennis, Sara och jag till Karlskoga och åt lite.

Tog en biff på planka. 

En en gång hände en liten fail. Haha -kan garva åt det nu. Jo, Dennis satt och kladdade med maten.. :S då sa jag: Jag ska nog vänta ännu ett år till med barn. Och då så fick mamma och pappa det som att jag var gravid eller att jag skulle ha barn hahah. Så jag bah: Jag är gravid! De hade inget och säga till det xD 

Skrattat som fan idag och dagen har vart jätte go. :) 

Förut när jag tog in Lukas så letade jag efter lite maskrosblad som han skulle få äta. Tog upp en och kände nåt på mitt finger, tittar och där sitter sen en snigel utan skal!! Höll på och dö och skrek, fick verkligen panik. Blää värsta som finns asså!!!! :SS


Imorgon blir det ändrade planer. Ska gå upp lite tidigare eftersom att det är skola på måndag. Kanske kvart i åtte eller nåt. Därefter har jag lite speckat schema. Måste vattna blommorna (haha, låter som vääääärsta hemmafrun men NO WAY! -Tycker om blommor såå ;) Sen ska jag ta en promenaaaaaaaaad och pröva mina skor på en 'första' promenad. -Har använt dem innan osv men ja. 

Hoppas nu på att det blir bra väder..


Hade OTROLIGT ont i magen inatt. Vaknade flera gånger och kände att jag nästan höll på och spy. Dö med för den delen. Gjorde sjukt ont!! Så jag hoppas att jag sover bättre inatt nu för jag orkar inte med mig själv när det är så. Speciellt inte när jag vaknar tjugo gånger på EN NATT, i snart en vecka..inte konstigt att jag är trött på dagarna och jag mår dåligt. 


Nu får jag dra, ska borsta mina tänner! Godnatt ♥

 


Av Elin - 16 augusti 2014 14:13

 

Ha en fortsatt bra dag! ♥

Skapa flashcards