elin-mylife

Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Elin - 15 augusti 2014 22:31

Kram ;) ♥

Av Elin - 15 augusti 2014 22:00

Är riktigt glad för schemat som vi fick!! Asså oh my good, haha. Dansar och lyssnar på musik för att jag är så happy. :D Du mår man riktigt bra och det kunde inte blir bättre! Trodde att schemat skulle suga RÖV. Men tydligen hörde lärarna när jag sa att vi skulle sluta tidigt osv. ;) Vad kan man säga mer? Inte alls så långa lektioner och det gillar jag VERKLIGEN! Förutom en, no...som är 80 minuter. Fyfan! Kommer dö av uttråkning -men då vet ni ifall jag inte bloggar mer liksom xD Står kanske på aftonbladet: -14-åring dog av uttråkning -HAHAHA xD 


Vi börjar också bra, måndag, onsdag och torsdag -08.30 Tisdag och fredag-08.20 :) Tycker att det är bra eftersom att jag kommer tidigt och då slutar man lite tidigare med. Men min åsikt. Ni får tycka vad ni vill. ;) 

Vi slutar med bra.. :))) Måndag-15.30, tisdag-15.50 -suger och sluta sent. Men vafan? Två dagar i veckan, det är ingenting så jag är gla'. Onsdag-14.00, torsdag-13.10 och fredag-13.45. 

Fast det bästa är nog att vi inte har teknik ;) sen musik -vet inte om vi har det men varken jag eller mamma hittar det på schemat så vi har det nog inte xD -Annars är vi jääävligt blinda, haha. Istället har vi Hemkunskap ;) Aweeesooome!


Jag är supernöjd med schemat. Nu är jag ännu mer taggad och komma tillbaka till skolan! :) Hoppas nu på att jag fixar ALLT med skolan och att jag hänger med osv. Speciellt med engelskan, det är riktigt svårt! Men jag måste försöka mer istället för liksom, ah jag gör det bara, kladdar lite och inge mer. Ska allt försöka! :)

Nu är jag på det rätta spåret och ska göra klara detta läsåret med. Tror att det här läsåret kommer vara bra med. Måndag, here I come. <3

         




Av Elin - 15 augusti 2014 21:00

Vet inte vart jag ska börja. Dagen har varit från och till idag alltså. Både bra.. och dålig. Mitt humör har varit från topp till -7

Har varit hos min kusin som fyllt år och firat honom lite. :) Alltid kul och träffa dem!

När vi kom hem så lagade mamma och jag mat tillsammans, tacos blev det. Dock kändes det inte alls kul, allt har bara ändrats! Efter grälet mellan mamma och pappa igår så har dem knappt pratat med varann. De kanske sagt nåt litet.. Jag mår så jävla dåligt över att det är så här, att de inte pratar och att det grälar! Var en sån jobbig tystnad när vi satt och åt så jag höll på och få panik och bryta ut i gråt. Men jag lyckades hålla mig. 


Vi gick upp till Sara nu på kvällen. Pappa följde inte med så jag ringde och sa att han skulle komma men han lät liksom -Vem fan bryr sig-humöret. Förstår inte vad JAG gjort för fel, för det känns som att han skickar över skulden på mig när vi snackade. Han kom i alla fall till Sara och blev väl på lite bättre humör. Men nu är allt som det var förut!

Känns skönt att komma tillbaka till skolan nu när det är så här. 

Mwhihihi, sitter just nu och ska kolla på schemat. Vi får väl se vad man tycker ;) Ska kolla igenom lite noggrannare nu. Därefter släppa in Lukas ♥

Ha en bra kväll puss ♥

     







Skapa flashcards