elin-mylife

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Elin - 14 augusti 2014 20:30

Hjälpt mamma och städat nästan hela dagen. Vi har lyssnat på musik och vart nere och köpt skor. Glad som jag är förstörs stämningen därefter när vi sitter och äter.. mamma och pappa bärjar gräla, jag bara slänger i mig maten andra gången, andra dagen i rad...kan man ALDRIG få äta sin mat ifred?! Tar irriterad och argt min mobil och hörlurar och går hemifrån. 
Blev bara så arg, irriterad för att dem beter sig som två jävla treåringar! Där fick man tacken för att man hjälpt till här hemma liksom. Kände just då att jag kunde skrika ut till dem att dra åt helvete. Skulle bara vara så skönt och flytta, till min morbror eller nåt! Så att jag kommer hemifrån och slipper grälet. 

#Facepalmoftheday

Var i alla fall skönt och få komma ut en liten stund. Med bara mig, musiken och Trisse..♥ Perfekt för då får jag upp humöret, haha speciellt och se Trisse springa omkring som en galning och sen att ha musik till det. Då ser det lite roligt ut alltså ;)

 

Duschat. Så nu ikväll har jag en date...♥♥

 Haha. Ha en bra kväll ♥ :)



Av Elin - 14 augusti 2014 17:32

Var nere förut och köpte ett par nya joggingskor eftersom att jag får skoskav av dem andra. 

Dem är riktigt snygga tycker jag. :) Rikitgt perfekta i storleken med. Man behövde dock ta några storlekar större för de är 'smala' men de liksom formar sig efter din fot sen. Hoppas att dem håller nu och att jag inte får skav. Grymt nöjd är jag nu!! :) 

     

Av Elin - 14 augusti 2014 15:38

Jag är blek..ögat fullt av grus. Jag låg på hundra cigg om dan, käften full av...snus. Och jag är stel, det knakar när jag går. Har bara stannat inomhus, i alla dessa år... xD Hahahaha

Har ni en bra dag? ♥

Skapa flashcards