elin-mylife

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Elin - 13 augusti 2014 20:33

Städdag har det varit idag.. började med att jag precis skulle börja med mitt rum. Satt i hörlurarna i öronen så hör jag att Trisse börjar gny. Tänkte inte mer på det tills han börjar springa omkring i hela huset och gny. Tänkte då att jag nog får släppa ut honom ifall han är pissnödig eller måste spy. Klockan var då tolv och vi släppte ut han två gånger innan). Skulle precis släppa ut han, så ser jag i hallen och lite i köket. En stor jävla pöl med kiss!! Alltså den var sjuuuuukt stor. Blev helt chockad, visste inte vad jag skulle göra, bara stod där. Tillslut fick jag bara släppa ut honom och ropa på Ida. Vi båda torkade upp pisset och därefter dra över med såpa.... öppnade dörrarna så att det fick vädra och spraya med parfym. Luktade väldigt mycket. Men nu är lukten borta. :)

Hoppas på att han bara var kissnödig så att det inte är något allvarligt alltså, inte det som Ida sa...


Som sagt jag har städat mitt rum. Hängde upp nya gardiner och då ställde jag en stol vid fönstret, skulle kliva upp på den men ryggen var framför så jag var tvungen och gå upp där stolsryggen var för var lite fullt med grejer. I alla fall, klev upp där medan jag höll i gardinstången med gardinerna och kunde inte direkt hålla i nåt så jag höll på och ramla ner haha..duktigt av mig.

Rummet blev riktigt schysst. 

Nu under kvällen var vi hos Sara, busade lite med Dennis och så snackade vi lite.

Har varit på ett riktigt bra humör idag! :) Och bättre nu, för jag är kaninvakt åt Ida för hon är hos sin kille nu. Så om kanske en timme eller nåt ska jag släppa in Lukas. ♥


Nu ska jag fortsätta skriva med Han och lyssna på musik ♥ Ha en bra kväll ♥

 

Av Elin - 13 augusti 2014 11:57


Ovido - Quiz & Flashcards