elin-mylife

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Elin - 12 augusti 2014 22:30

Gjorde ett test precis..

 

Haha alldeles rätt med. ;) Länk till testet..-> http://www.bodaciouz.com/q/how_many_kids/index.php?lang=se&ad_lang=se&go_straight_too=1 

Kram! ♥

Av Elin - 12 augusti 2014 20:32

Låten är så sann!! Älskar den! ♥♥ 

Av Elin - 12 augusti 2014 20:08

Hundrade gången jag tar det lungt idag. Visst skönt och göra det nu eftersom att det är fem och en halv dagars lov kvar...åh har sådan ångest att det  är skola igen! Vill verkligen inte tillbaka, inte till nåt, vill bara ligga hemma och inte göra nåt. Känns som att jag inte laddat upp någonting! Jag är så rädd, stressad. För allt. Engelskan. Matten. Läxor. Prov.

Är verkligen pressad av ALLT. Och det blir inte bättre av att ens kusin som gått ur åttan berättar att det är MYCKET mer i åttan. Läxor, men framför allt prov! När jag hör det vill jag bara ge upp, allting..


När jag inte bara har suttit på mitt rum framför musiken och datorn så tog jag mig faktiskt en tur ut med Trisse. Med musik, såklart. Skönt och bara få komma ut med och ha det lite mer roligare och röra på sig. 

På vägen så mötte vi en tjej som skulle spåra med sina hundar. Hon har trevlig! Kul och få träffa på folk i skogen ibland med. :) Hon hade tre jättefina hundar, dock osäker på rasen med tror det var golden retriver, bruna -sååå fina! ♥

När jag kom tillbaka svängde jag in till Sara för jag mötte henne när hon skulle gå till soptunnan. Vi snackade och åt björnbär, mums ♥


Imorgon ska jag försöka ta och städa mitt rum nu innan skolan och allt så att jag slipper tänka på det senare liksom. Behövs ju som sagt och städa. 

Har ni annars haft en bra dag? 


Ha en bra kväll! ♥

 



Skapa flashcards