elin-mylife

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Av Elin - 9 augusti 2014 09:15

Idag ska jag ÄNTLIGEN till Liseberg. Ska bli riktigt roligt :) Hoppas på att vädret är bra där med eller om det kommer regna.. höhö! 

Där kommer vi väl vara hela dagen, därefter ska vi till hotellet som är vid Liseberg, sova där tills imorrn och så åker vi hem någongång under för/eftermiddagen. Kommer dock inte komma några bilder/videos från liseberg för jag vill inte ta den risken med att någon snor mobilen eller att jag tappar den :S Skulle verkligen inte vara kul om det hände, även fast den cpar men skulle inte klara mig utan den! 

Kanske kan komma någon bild från hotellet eller dit/hemresan, jag har ingen aning. Vi får helt enkelt se :) 


Nu har jag sagt mitt så vi hörs i nästa inlägg. Ha en SUPER dag!! ♥ 

Skapa flashcards