elin-mylife

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2014

Skoltag

Av Elin - 8 augusti 2014 19:45

Lånar denna av Hanna ;)<3 (Klicka på hennes namn då kommer ni till hennes blogg)

 

Vad tycker du om skolan? - Jag tycker ingenting om skolan. Den är jävligt jobbig med läxor och sånt. Fast en del dagar kan ändå vara helt okej. Håller med Hanna, jobbigt och gå upp tidigt på morgonen!

Vad är de sämsta med skolan? - Alla jävla läxor..sen alla jobbiga som ger en blickar

Ditt bästa betyg? - C :) 

Ditt sämsta betyg? - E

Kortaste dag? - Har ingen aning hur vi kommer gå detta läsår men jag kommer informera er när skolan börjat! Antagligen fredag eller onsdag ;)

Längsta dag? - Vet inte, informerar er senare om det! Kanske måndag.. :S

Om du skulle ändra nåt med skolan, vad isåfall? - Inte så mycket läxor och flera prov efter varann! Sen tiderna, skulle helst börja åtta och sluta tidigt!

Vad har du för språkval? - Spanska! <3

Är du nöjd med dina betyg? - Ja, faktiskt, riktigt nöjd är jag! :) Bara och hoppas att man förbättrat sig i flera ämnen nu till hösten.

Hur lång tid tar det för dig att komma till skolan? -10 minuter med bil, om man ska gå, 30-40 min, cykla 20 min.

Hur tar du dig till skolan? - Åker trååååktaxi..

Favoritämne? - Samhällskunskap, helt klart! <3

Stressar skolan dig? - Jaop, jävligt mycket.

Har du många vänner i skolan? - Aw, nu börja jag nästan gråta för det Hanna skrev..:'(<3 http://novembertjej.bloggplatsen.se/2014/08/05/10813047-skoltag/#kommentarer <-In och läs ♥

Nä jag har inte många vänner i skolan. Jag har väl typ tre-fyra som jag är med. Men en speciell som jag är med i princip varje dag! Hanna. ♥ Jag säger samma sak till dig som du sa till mig: Vi bråkar och iggar varann men allt blir så jävla bra i slutändan! Vi berättar nästan ALLT för varann och båda finns där. Vi har så himla roligt tillsammans och gör massa knasiga saker, många minnen har vi och mer kommer vi få.  Det är väl så en vän ska va? En som man kan göra MASSOR med och skratta varje gång man är med varann. Vi är grymma tillsammans om stått ut med varann, speciellt du som stått ut med mig :S En riktigt bästa vän är du och det vet du, en sån skulle alla ha!! ♥

Om du var rektor för en dag, vad hade du då bestämt? - Skulle kanske sagt att 'nä idag skiter vi i skolan, dra hem' eller så skulle jag plogat alla som jag inte tyckt om, haha. xD

Vilken tid vaknar du du på skoldagarna? - Beror på om vi ska göra nåt speciellt i skolan, om jag ska ta med nåt till skolan går jag kanske upp kvart över sex, annars kvart i sju. 
Klass/år på gymnasiet/skolan? - Börjar 8:an :3

Vad brukar du göra på rasterna? - Snacka med kompisar, gå omkring eller bara sitta med mobilen. 


Sorry om jag har tagit er ännu en dag närmare skolan med skolprat. Men men, det är ju snart så.. gör gärna denna på er blogg! Länka i kommentarerna då ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Skapa flashcards