elin-mylife

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Elin - 7 augusti 2014 20:30

1. Läppglans eller läppstift?

2. Långa eller korta naglar?

3. Parfym eller Body mist?

4. Jeans eller mjukisbyxor?

5. Rakt eller lockigt hår?

6. Uppsatt hår eller nedsatt?

7. Ljust eller mörkt hår?

8. Röd eller grön?

9. Vit eller mörk choklad?

10. Se på snövit i två dygn (om och om igen) eller Upp?

Kram ♥

 

 

Av Elin - 7 augusti 2014 14:15

Oj. Haha, låter som att jag typ jobbar som det nu. Nä men drömmar kan man ju ha!


Om jag inte skulle vilja jobba som polis så har jag inte alls någon aning om vad jag skulle vilja jobba som...jag skulle väl kanske jobba som Florist eller nåt med blommor helt enkelt eftersom jag verkligen ääälskar blommor! Hihi ♥ Tänk och kanske få göra en bukett till ett bröllop, till bruden eller helt enkelt fixa skolavslutningsbuketter osvosv. Kul :) 

Ha en bra dag ♥

Skapa flashcards