elin-mylife

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av Elin - 6 augusti 2014 20:00

Om jag var en tjejkändis så skulle jag helt klart välja Selena Gomez! Hon är sjuuukt fin och verkar vara sig själv, känner henne inte så jag har ingen aning men jag hoppas och tror det. :) Har sett på bild (ta inte som att jag söker på hennes kropp nu och glor på den) no, no! Men när man söker på henne så kommer det ju upp bilder så ja och då är det på hennes kropp -hon har en kropp som en kvinna ska ha, lite kurvor och det DIGGAR jag GRYMT mycket!! ♥

När jag var mindre var jag ett fan av henne, haha, lyssnade på hennes låtar HELA tiden och sjöng med. xD Hihi.. 'Tell Me Something I Don't Know' tyckte jag sjukt mkt om..xD

Älskar också hennes hår så jävla mycket, vill ha det!!! ♥ Oh my goooosh..♥

Kille då...jävligt svårt val! Johnny Depp är ju väldigt charmig och stilig asså..;) sen Orlando Blom ♥_♥ Nä förfan, om jag var en kändiskille skulle jag vara... Norman Reedus ♥ Asså omg. Han är snygg och han har ett PERFEKT jobb. Få vara med i the walking dead..my dream

Ja, har redan skrivit om honom innan. Men han är helt enkelt GRYM. Han skulle jag heeeeeelt klart vara!!! ♥♥

Ha det gött! 

Av Elin - 6 augusti 2014 15:24

 

Skapa flashcards