elin-mylife

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

Stress, gråt, kaos

Av Elin - 5 augusti 2014 23:30

Gud vilken dag..det har inte alls varit min dag idag alltså! Humöret har sugit, varit sur och ledsen så har i princip bölat hela dagen.

-Mamma och pappa berättade idag att vi skulle ut med husvagnen IMORGON och jag visste ingenting..så där ska vi vara tills lördag och så sa dem att Hanna's familj och hon 'nog' ska hämta mig där, eller ja vi ska mötas där nånstans så att vi ska komma till Liseberg. Blev sjukt sur eftersom att jag inte visste någonting, alltså att dem inte sagt nåt i förväg. Sen för att vi knappt är hemma nu när de har semester..OCH det krockar liksom med Liseberg och att mötas är ju helt, knäppt. Jo visst, dem ska åt samma håll som vi ska emot (dock visste mamma och pappa inte ens vart vi ska campa, jävligt smart och inte veta det) så det är ju inga problem men ja..:/ Allt känns bara så jobbigt och stressande nu! Var tvungen och panik-göra vad jag ska skriva om osv på bloggen så att den hålls uppdaterad när jag är borta. Så imorgon får jag fixa det, SNABBT. Jag har inget alls emot och åka ut med husvagnen, jag tycker VERKLIGEN att det är kul, ta det lugnt och hitta på nåt med familjen. Men just nu är det helt jäkla stelt i familjen, det krockar å allt..har försökt pratat med dem att jag inte vill med osv, får t.om sova hos Hanna. Men, men. Då vet dem varför jag kommer vara STRESSAD och UTANFÖR nu!


Jag har tyvärr bråkat med mamma och pappa.. tillslut har jag inte orkat mer utan sprungit in på mitt rum och bara lyssnat på musik, gråtit och gråtit. Gått på en ensam promenad bara för att få tänka, sen en till promenad med Sara och Mamma, ännu mer snack och gråt.

Det är lika bra att jag skiter i allt! Just så känner jag nu. Jag kan sätta mig i garderoben, helt jävla ensam, i tystnaden utan mat och vatten med.. 

Senare på kvällen såg vi på torka aldrig tårar utan handskar del 2 och del 3. Ta verkligen chansen och kolla på den! Den är suuuuper bra ♥


Nu ska jag ta och göra nåt tidsintälltinlägg, sen gå raka vägen och borsta tänderna, därefter SOVA. Hoppas att dagen är bättre imorgon...då blir det att fixa lite info till er och sen fixa med MASSA inlägg..stress, stress :( 

       

Natti ♥


 
 
natalia

natalia

6 augusti 2014 10:18

Detta fixar du!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards