elin-mylife

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av Elin - 5 augusti 2014 23:30

Gud vilken dag..det har inte alls varit min dag idag alltså! Humöret har sugit, varit sur och ledsen så har i princip bölat hela dagen.

-Mamma och pappa berättade idag att vi skulle ut med husvagnen IMORGON och jag visste ingenting..så där ska vi vara tills lördag och så sa dem att Hanna's familj och hon 'nog' ska hämta mig där, eller ja vi ska mötas där nånstans så att vi ska komma till Liseberg. Blev sjukt sur eftersom att jag inte visste någonting, alltså att dem inte sagt nåt i förväg. Sen för att vi knappt är hemma nu när de har semester..OCH det krockar liksom med Liseberg och att mötas är ju helt, knäppt. Jo visst, dem ska åt samma håll som vi ska emot (dock visste mamma och pappa inte ens vart vi ska campa, jävligt smart och inte veta det) så det är ju inga problem men ja..:/ Allt känns bara så jobbigt och stressande nu! Var tvungen och panik-göra vad jag ska skriva om osv på bloggen så att den hålls uppdaterad när jag är borta. Så imorgon får jag fixa det, SNABBT. Jag har inget alls emot och åka ut med husvagnen, jag tycker VERKLIGEN att det är kul, ta det lugnt och hitta på nåt med familjen. Men just nu är det helt jäkla stelt i familjen, det krockar å allt..har försökt pratat med dem att jag inte vill med osv, får t.om sova hos Hanna. Men, men. Då vet dem varför jag kommer vara STRESSAD och UTANFÖR nu!


Jag har tyvärr bråkat med mamma och pappa.. tillslut har jag inte orkat mer utan sprungit in på mitt rum och bara lyssnat på musik, gråtit och gråtit. Gått på en ensam promenad bara för att få tänka, sen en till promenad med Sara och Mamma, ännu mer snack och gråt.

Det är lika bra att jag skiter i allt! Just så känner jag nu. Jag kan sätta mig i garderoben, helt jävla ensam, i tystnaden utan mat och vatten med.. 

Senare på kvällen såg vi på torka aldrig tårar utan handskar del 2 och del 3. Ta verkligen chansen och kolla på den! Den är suuuuper bra ♥


Nu ska jag ta och göra nåt tidsintälltinlägg, sen gå raka vägen och borsta tänderna, därefter SOVA. Hoppas att dagen är bättre imorgon...då blir det att fixa lite info till er och sen fixa med MASSA inlägg..stress, stress :( 

       

Natti ♥


Av Elin - 5 augusti 2014 17:27

...

Av Elin - 5 augusti 2014 13:29

Tänkte ta och svara på en fråga som jag fick för en liten stund sen! Om att jag skrev om en ande igår. All text fick nämligen inte plats och jag kände att då skriver jag det här :) 

Frågan:

Vad läskigt! Eller kanske spännande? Det kan ju faktiskt vara någon vänlig avliden släkting som bara vill titta till dig?
Hur gammalt är huset du bor i?

Svar på tal...:

Jag tycker att det är riktigt spännande med andar, men att den/dem är i mitt hus gör så att det blir lite obehagligt! Speciellt på kvällen när alla andra lagt sig och man sitter ensam uppe eller ska försöka sova och det då är mörkt i huset. Jag försöker att tänka på annat men då när det börjar bli ljud lite här och där i mitt rum, då blir det verkligen obehagligt! Jag har ingen aning om det är en avliden släkting som jag känner, jag har många gånger tänkt på att det kan vara min morfar ♥ han har varit död i femton år nu. Hann heller aldrig träffa honom eftersom att han dog några månader innan jag föddes, men jag har alltid önskat att jag skulle få träffa honom..tänkt att min önskan kanske är sann nu? Att han kommit och hälsar på oss, att han vill träffa mig och se hur jag mår..osv.

Mitt hus är VÄÄLDIGT gammalt! Var lite papper på bordet igår med vårt hus på, lite bilder på det osv. Tittade inte så noga men stod att huset fanns redan på 17-talet! Vet dock inte om det är äldre men det är rätt så gammal så. 


Ha en bra dag! ♥

Av Elin - 5 augusti 2014 10:49

Fyra dagar kvar ♥♥

Av Elin - 5 augusti 2014 00:35

Nu är jag föööör trött alltså! Så jag ska försöka gå och borsta tänderna lite snabbt och kanske hinna se på två videos, om jag orkar såklart!

Såg på ett avsnitt av torka aldrig tårar utan handskar och imorgon ska vi se del två. Lyssnat på MUUUSIIIK och spelat lite candy crush. :D Är på en jävel som jag inte får ut....så irriterande. :/


Spökar nog verkligen i vårt hus. Är helt hundra på det alltså...!! Känner mig extremt iakttagen på kvällarna, speciellt när jag är ensam uppe..känner så just nu, väldigt obehagligt alltså! 

Sen igår kväll hörde jag steg i mitt rum och nån satte sig i min fåtölj...hade sjukt svårt och sova igår kväll alltså! :S Liksom det hördes verkligen att nån satte sig..låter när en annan sätter sig också, precis som när jag sätter mig. Fyfan. 

Nä nu får jag springa till toan, låsa in mig där, borsta tänderna och springa fort till sängen!! Godnatt ♥


Skapa flashcards