elin-mylife

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av Elin - 4 augusti 2014 20:00

Har varit ett riktigt oväder idag! Först molningt och EXTREMT kvaft. Sen regn, som blev till värsta spöregnet, blåst, åska. Mullrade och blixtrade hela tiden, samtidigt! 

Sjukt spännande men ibland blev det verkligen läskigt när det typ small PRECIS vid oss och blixten var nära huset.. slog ner nånstans i skogen eller hagen. :o Därför att jag inte kunnat uppdatera på hela dagen i princip.. :S 

Skulle fortsätta så här imorgon med, känner det, kul! Men då vet ni ifall jag inte uppdaterar under hela dagen.


Under dagen har jag inte gjort nåt speciellt. Lyssnat på musik, när jag kunnat. Hoppat studsmatta, chillat när det varit åska och skit. Kollat inför polishögskolan med!!! Det är flera år kvar, men who cares? Asså oh my good! Vi kommer ändå bara närmare och närmare å jag blir bara mer och mer peppad! :D Men innan polishögskolan måste man göra MASSA test.

 

Hur fan kommer jag klara av allt...?? 

Gäller att börja träna snart med. Måste verkligen ta träningen serriöst nu för jag vill verkligen bli polis. Men all jävla kvav luft tar kol på mig...får försöka snart!

Om jag skulle misslyckas och inte få mina drömmar sanna så skulle jag verkligen krossas, skulle ge upp på en gång! Man får inte göra det, jag vet. Men jag ska verkligen göra allt för att få drömmarna sanna. Då blir det att jobba upp mina betyg nu, träna. Därefter fixa alla dem där jävla testen, om jag lyckas ja då jävlar..då flyttar jag till Växjö och pluggar i 2,5 år. Om jag lyckas med allt förståss!! :) 

Dem grejerna jag är EXTRA spänd på, det är när vi ska få pepparspray i ögonen... o,o hinderbanan, multitest -suger på armhävningar och armhäng!!! Sen kanske bänkpress, beror på.

Nä! Ni ska få vara med om allt, ni ska allt få se att jag med kan lyckas ♥♥


Ikväll ska jag bara ta det lugnt med musik och kanske nån film tillsammas med familjen, de vill se Torka aldrig tårar utan handskar xD 

   


Ha en go kväll! Hade ni åska hos er förresten?! ♥


Av Elin - 4 augusti 2014 19:47

Fem dagar kvar till Liseberg ♥ Spännande! 

Info om allt kommer lite närmare!! :)

Skapa flashcards