elin-mylife

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Elin - 3 augusti 2014 23:30

Har varit på SÄMSTA humöret idag asså...inte blivit bättre när det varit pissvarmt, solen stekt på och åska!

Har bara velat vara för mig själv idag men inte fått det, inte en minut. Velat lyssna på musik, helt ensam, tänka osv men åskan har tagit över min dag. Nu, äntligen!

Har också haft besök av Idas svärföräldrar, heter det så? Hennes killes föräldrar i alla fall. Sen kom Sara, Linus och Dennis.

Var bara så arg och fick panik för värmen så skrek ut lite argt: MÅSTE DET VARA SÅ VARMT?! Sen kom Linus och skällde halft ihjäl mig. Då fick det bli slut, jag gick ut och satte mig på en stol i värmen, det kom regn och jag satt kvar. Sen gick jag och låste in mig i mitt rum.

Vill bara bort härifrån, nu!!! Alla bara klagar på mig just nu....vill bara gråta men inget kommer. Var så jävla glad men nu..nu är allt borta. Jag försöker att kämpa, att le, att skratta, men allt är bara borta. 


På kvällen så följde jag med Sara och Ida, Sara red och Ida åkte på 'vagnen' bakom Joppe. Var skönt, att få komma ut. Blev lite gladare och fick prata lite med Ida med!

Sen så har jag spelat Candy cruch och skrivit med kömpisar. Vet inte hur kvällen fortsätter, börjar bli jäävligt trött. Är säkert uppe en liten stund till, sen är det hej och godnatt! ♥


Hände nåt knäppt med min tumme när vi var ute och åkte vagnen. Min tumme började svida, sen blev den röd och svullen. Tillsist kunde jag inte böja den! Jätte läskigt. Kan böja den bättre nu men blir som ett stopp, sen är den fortfarande svullen och röd. Usch.

Min mage är inte heller bra alltså..! Hoppas nu på att allt är bra imorgon och att jag är på gott humör. Natti ♥


Sex dagar kvar!!! 

       


Av Elin - 3 augusti 2014 10:41

Ha en awesome dag! ♥

Skapa flashcards