elin-mylife

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Av Elin - 1 augusti 2014 22:15

 

Så här ser månaden ut hittills. Kommer nog hinna komma in massa saker, ex när vi ska till liseberg, tider i skolan och säkert någon läxa. Men det får ni se i slutet av månade ;) Kram ♥

Av Elin - 1 augusti 2014 17:15

1. Favoritgodis?

Svar: Lakrits och hallon döskallar ♥♥

2. Din crushs första bokstav?

Svar: Vet ju dock inte om jag är kär längre..men D

3. Varför valde du att skaffa blogg? 

Svar: Varför jag valde att skaffa blogg för snart två år sen var för att då ville jag ha en blogg för att bli känd! Det tyckte jag typ var det ända. Och jag ville skriva om mitt liv, så ville jag skriva ut hur jag mådde och få bort det dåliga som var inom mig, så folk kunde förstå. Kanske att om jag skulle dö så såg familjen varför och att dem kunde läsa. 

Men nu har allt ändrats HELT! Nu vill jag ha en blogg för att jag tycker det är kul, kul och skriva, berätta om mitt liv och hur jag ser på saker och ting. Nu vill jag inte längre ha en blogg för att bli känd, utan jag har det som ett intresse och nåt som jag vill tycka är kul. Men jag skulle ju inte säga nej till att min blogg blev stoor men det är inte det jag tänker på nu.. :) 

4. Vad fan är det på din kik profilbild? 
Svar: Hahah jaha. Det var en droppe på den haha. Fick ett kikmeddelande av en annan också xD Men det var en vattendroppe ;)  


Tack för alla frågor sötisar! ♥


Av Elin - 1 augusti 2014 13:45

Hej på er! ♥ Saknat er något otroligt :) Jag tänkte ta och uppdatera er lite granna..jag är inte helt säker på om vi ska åka hem idag eller om det blir att vi stannar någon dag till eftersom att mammi och pappi är lediga osv. Beror ju också lite på Hanna med vad hon känner och vill. Ifall vi stannar så är det några tidsinställda inlägg uppe, vet inte heller när vi åker hem isf! 

Men jag kanske kan uppdatera er senare (om jag kan) så att ni får veta hur det blir osv. Ha det gött tills dess ♥♥

Skapa flashcards