elin-mylife

Direktlänk till inlägg 19 juli 2014

Krångel och INFO

Av Elin - 19 juli 2014 13:54

Vaknade upp halv elva och bara: Shiit har jag sovit så länge idag?! Jag brukar bara sova till nio så jah.

Men jag gick upp på dirren. Åt frukost med familjen, fixade mig och nu har jag packat in grejerna i husvagnen :) 
Ska måla naglarna snart för jag är typ klart med allt. Det är bara mamma, pappa och Ida som jag väntar på..sjukt sega är dem. :P De ska duscha, se vad de ska ha med, packa in och allt. Liksom fixa det dagen innan? ;) 

Jag planerar och fixar allt i förväg, mycket bättre än och bara göra saker helt random och komma sent! 

Jaja, vi kommer fram när vi kommer. Fast lite jobbigt och vänta, det är det ju. Vet inte när vi kommer iväg för just nu STRULAR ALLT! Elen i husvagnen funkar inte och Ida å jag säger att de andra ska fixa till sig så att det kanske funkar snart men mamma blir typ as grinig och bara: 'NEJ VI SKA INTE STRESSA NÄR DTE INTE FUNKAR!' Herreguud, nu är jag bara så irriterad på dem!! Så vet inte om vi kommer åka idag..annars imorgon men känner just nu att jag bara vill stanna hemma!

Blir iaf ca två timmars resa senare.

   +badkläder och hörlurar.

Det här har jag på mig idag:

     

Naglarna som jag kanske ska måla:


INFO!

Kanske idag kommer vi åka ut med husvagnen om allt funkar och elen laddar osv.

Vi vet inte direkt när vi kommer hem om det blir måndag eller tisdag. Nån av dem dagarna, beror också på hur vädret blir. Om det blir gasande sol och svin varmt i husvagnen. -Då får vi dra hem, för man kan VERKLIGEN inte sova i en husvagn som det är typ 50 grader i...usch. Hemskt är det!

Vi får också se vad som hittas på. :)

Det finns tidsinställda inlägg för helgen så att bloggen är varm så checka in lite då å då, det är några få inlägg bara :) 

Några bilder kommer tas så var inte oroliga! 

Jag kommer också att kolla in era bloggar när jag kommer hem, kommenterar säkert också så va inte oroliga!


Som sagt husvagnselen strular just nu och måste ladda upp så är inte alls säker på om vi åker idag. Men om vi inte åker uppdaterar senare. Annars så är det bara tidsinställda inlägg som är uppe!


Nu ska jag lyssna på musik, kolla bloggar och spela cc..så att jag kan få upp mitt jävla humör! 

Ha en bra dag! ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 6 maj 2015 08:30

Det är nu så att jag tog det beslutet igår att jag nu skulle gå vidare till en annan bloggportal. Jag har funderat och funderat i flera veckor nu, månader och beslutat mig att jag måste testa på lite nytt och "gå vidare i livet!"Jag själv är glad för...

Av Elin - 5 maj 2015 19:03


Haft en grym smärta idag, både i rygg och mage. Känns inte alls bra! Varit illamående från och till och väl hemma blev det som värst. Jag kunde knappt äta och jag höll tillslut på att kräkas och bryta ihop... När vi väl skulle äta kallsvettades jag...

Av Elin - 4 maj 2015 21:10


Drygt två dagar till ultraljudet nu. Känns helt underbart, sedan lär jag få vänta ytterliggare veckor innan jag kommer träffa läkaren. Men vi är på väg och jag är så himla glad att ultraljudet är på onsdag, just nu börjar jag tröttna och tappa greppe...

Av Elin - 4 maj 2015 13:51

Har just nu slöjd, dock slutar jag om några minuter bara! Sedan SO till halv fyra, ska allt gå - hoppas på att jag slipper någon läxa nu, fast jag funderar ändå och fortsätta med svenskan då den ska vara klar till torsdag och jag har ingen aning om j...

Av Elin - 4 maj 2015 07:57


Ovido - Quiz & Flashcards